به همت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی؛

8 مسابقه قرآنی ویژه دهه کرامت در حرم رضوی برگزار می‌شود

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت دهه کرامت 8 مسابقه قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

8 مسابقه قرآنی ویژه دهه کرامت در حرم رضوی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: واحد محافل و مسابقات اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام علی بن موسی الرضا (ع) مسابقات قرآنی متعددی ویژه گروه‌های مختلف سنی اجرا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی «در محضر قرآن 4» خاطرنشان کرد: در این مسابقه 10 سؤال از سوره‌های مختلف قرآن پیرامون پاداش‌های الهی طراحی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 تیرماه با حضور در دارالقرآن حرم مطهر در این مسابقه شرکت کنند.

حجت السلام شجاع با بیان اینکه به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) مسابقه قرآنی «گوهر عفاف» برگزار خواهد شد، گفت: در این مسابقه سؤالاتی از سوره‌های نور، حجاب، احزاب و نساء که به موضوع حجاب و عفاف در قالب پوشش، حجاب در گفتار، چشم، کردار و ... اشاره دارد، مطرح شده است.

وی «آفتاب طوس»، «فرشتگان آسمانی» و «از قرآن بپرس 4» را از جمله مسابقات قرآنی دیگر دارالقرآن الکریم حرم رضوی معرفی کرد و افزود: علاوه بر این، در ایام دهه با برکت کرامت مسابقات قرآنی «در حریم نور» و «ریحانه النبی (س)» ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه دهه کرامت در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۳:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
با سلام امام رضا ش فاییم بده چون خواهرت معصومه بطلب بیاییم تولدت به پاووست