همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ؛

گردهمایی عفاف و حجاب در زاهدان برگزارشد

گردهمایی عفاف و حجاب همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور دختران و خواهران بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  به مناسبت گرامی داشت ۲۱ تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب گردهمایی بزرگ بانوان تحت عنوان ‏‎» ‎عفاف و حجاب» با حضور خواهران بسیجی، دختران جوان، خانواده معظم شهدا و اعضای کاروان سفیران ‏کریمه خادمین حرم حضرت معصومه (س) در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد‎.

حجت الاسلام و المسلمین «علی نقی طهرانی زاده» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم با تبریک سالروز ولات حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به این مطلب که برای دختران باید الگو‌های خاصی مد نظر گرفته شود، گفت: به پدران توصیه می‌شود اول باید برای دختران خود هدیه تهیه کنند چرا که خشنودی و دلجویی کردن از دختران ثواب بسیاری دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که در آموزه‌های دینی به دختران و عواطف آن‌ها توجه ویژه‌ای شده است، افزود: وجود دختران در خانه و خانواده موجب نعمت است و باید توجه ویژه‌ای به دختران شود.

ظهرانی زاده بیان کرد: یکی از تاکیدات فراوان ‏قرآن کریم، الگو گیری از پیامبر و اولیاء الهی است و در جامعه اسلامی حضرت علی ‏اکبر (ع) برای جوانان، حضرت علی اصغر (ع) برای خردسالان و کودکان و حضرت فاطمه ‏ (س) برای بانوان بهترین الگو می‌باشند. ‏

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان یکی از نشانه‌های خوشبختی خانواده‌ها را تولد فرزند دختر دانست و بیان کرد: در قرآن نگاه عقیدتی و دینی به زن شده است.

انتهای پیام/گ

گردهمایی عفاف و حجاب در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار