افتتاح واحد تولید سلفون بسته بندی در ارومیه

واحد تولید سلفون بسته بندی مواد غذایی، فیلم های شرینگ، پی وی سی و پلی الفین با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در مراسم افتتاح واحد تولید سلفون بسته بندی که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برای بهره برداری از این طرح 12 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

جعفرصادق اسکندری با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع احداث شده و ظرفیت سالانه آن 600 تن است، افزود: با بهره برداری از این طرح برای 160 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: محصولات این واحد تولیدی علاوه بر داخل کشور به کشورهای افغانستان، مالزی، ترکیه، عراق، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و پاکستان صادر می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: خط سوم این واحد تولیدی نیز به زودی راه اندازی شده و ظرفیت تولید این واحد سه برابر می شود.

اسکندری با اشاره به اینکه اساسی ترین کاربردهای فیلم استرچ در بسته بندی موادغذایی، مرغ، گوشت، خشکبار، میوه، سبزیجات و غیره می باشد، افزود: با بهره برداری از فاز سوم این واحد تولیدی وابستگی کشور به محصولات مشابه خارجی به صفر می رسد.

سلفون ها از قدیم به دلیل حفاظت بهداشتی برای بسته بندی مواد غذایی، دارویی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد؛ سلفون ها در سه گروه شفاف، متالایز و صدفی تولید می شود و کاربردهای هر کدام از آنها متفاوت است.

شایان ذکر است دکتر راضیه لک معاون وزیر و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سفر خود به ارومیه در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استانی و گرامیداشت روز صنعت و معدن شرکت کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور پس از حضور در آیین افتتاح این واحد تولیدی از کارخانه محورسازان 'چی چست' ارومیه نیز بازدید کرد و بر حمایت های لازم برای رونق چرخ صنعتی این استان تاکید کرد.

2 هزار و 265 واحد تولیدی صنعتی در آذربایجان غربی وجود دارد که با سرمایه گذاری بالغ بر 51 هزار و 977 میلیارد ریال برای 57 هزار و 918 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ع

واحد تولیدی سلفون بسته بندی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.