نایب‌رئیس بانوان هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد؛

دختران تکواندوکار قمی کاپ اخلاق مسابقات تکواندو قهرمانی کشور را کسب کردند

پس از پایان مسابقات قهرمانی کشوری دختران که به میزبانی قم برگزار شد کاپ اخلاق به میزبان رسید.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛فرشته کریمی‌مهر، نایب‌رئیس بانوان هیئت تکواندواستان قم،گفت:بیست وسومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی قم به انجام رسید.

نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد:32 تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حاضر بودند که البته استان قم به علت شرایط میزبانی دو تیم را به روی شیاب چانگ فرستاد.

کریمی مهر عنوان کرد: در نخستین روز عاطفه صفایی قمی تکواندوکار وزن سوم استان قم با کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد و در بخش مسابقات قرآنی قهرمانی نونهالان کشور در بخش دختران مائده کاظمی با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

وی بیان کرد: درمجموع تیمی استان قم بر سکوی هفتم کشور قرار گرفت که در تاریخ تکواندو قم کسب رتبه تک‌رقمی وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در پایان این ماراتون دو روزه نمایندگان قم عملکرد چشمگیری را از خود به‌جای گذاشتند و به‌نوعی تاریخ‌ساز شدند.

وی درباره سطح رضایت شرکت‌کنندگان توضیح داد: تمام تیم‌ها درمجموع رضایت داشتند اما گرمای هوا کمی برخی تیم‌ها را آزار داد که در این موضوع هیئت دخیل نبود و ما سعی کردیم با انجام تمام وظایف میزبان خوبی برای دختران و پسران کشور باشیم.

نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به سطحی فنی بالا مسابقات ابراز کرد:تیم قم‌ موفق شد عنوان اخلاق این دوره را کسب کند ضمن اینکه هر دو نماینده استان ازنظر اخلاقی وظیفه خود را به‌خوبی انجام دادند.

انتهای پیام/ ح

کاپ اخلاق مسابقات تکواندو قهرمانی کشور به دختران قم رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.