سایت Espn : ایران شگفتی ساز جام جهانی 2022 قطر خواهد شد

سایت شبکه تلویزیونی Espn آمریکا پیش بینی کرد تیم ملی فوتبال ایران، شگفتی ساز جام جهانی 2022 قطر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در شرایطی که رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به تازگی به پایان رسیده است، سایت شبکه تلویزیونی Espn آمریکا در گزارشی، پیش بینی هایی برای جام جهانی 2022 انجام داد که یکی از آنها شگفتی سازی ایران در جام جهانی دوره بعد است.
این سایت درباره تیم ملی فوتبال  کشورمان نوشت: پس از راهیابی خیره کننده کرواسی به فینال جام جهانی 2018 ، ما بر این باوریم که ایران تیم شگفتی ساز سال 2022 خواهد بود. هسته تیم آنها هنوز در اواخر 20 سالگی است، در حالی که بازیکنی مانند علیرضا جهانبخش 4 سال دیگر فرصت خواهد داشت به پیشرفت خود ادامه دهد. آنها بدشانس بودند که نتوانستند از گروه B جام جهانی 2018 صعود کنند اما دفعه ی دیگر آنها تهدید واقعی خواهند بود.
دیگر پیش بینی های این سایت به شرح زیر است:
بیشترین افت، چیزی که برای تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 اتفاق افتاد:ما پیش بینی می کنیم که فرانسه بیشترین افت را داشته باشد، گرچه این تیم چند روزی است قهرمان این دوره در مسکو شده است.تاریخ نشان داده مدافع عنوان قهرمانی بودن همیشه دشوار است.

بازگشت کشورهای بزرگ:پیش بینی می شود تیم های بزرگی مانند ایتالیا،هلند، آمریکا،شیلی و کامرون که در روسیه غایب بودند از شکست اخیر خود درس گرفته و در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشند.
خداحافظی کریستیانو رونالدو: کاپیتان تیم ملی پرتغال در جام جهانی قطر 37 ساله خواهد بود.اما نمی توان تصور کرد که فرصت بازی در بزرگترین صحنه فوتبال جهان را از دست بدهد. اگر پرتغال بتواند به جام جهانی 2022 صعود کند می توانید انتظار داشته باشید که رونالدو ، با عضلاتی کند و موهای جوگندمی آنجا باشد، اما هنوز هم با اشتیاق می خواهد بهترین باشد.


قطر بدترین میزبان فوتبالی خواهد بود:تا کنون فقط یک میزبان جام جهانی نتوانسته از دور گروهی صعود کند و آن آفریقای جنوبی در جام جهانی 2010 بود.با این وجود آنها توانستند جام را با پیروزی 2-1 برابر فرانسه به پایان برسانند.
یک جام جهانی موفق، مستلزم آن است که میزبان هم نتایج خوبی کسب کند، مانند روسیه که برخلاف پیش بینی ها توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و حتی اسپانیا را نیز حذف کرد.
اما قطر که رتبه 97 فیفا را دارد هیچ سابقه ای در صعود به جام هانی های قبلی ندارد.
این کشور که سال 1970 به فیفا پیوسته راه طولانی برای تبدیل شدن به تیمی رقابتی در پیش رو دارد و بازیکنانش باید بتوانند فرصتی برای راهیابی به فوتبال اروپا پیدا کنند.
تیم های آفریقایی به دنبال عملکرد بهتری خواهند بود: جام جهانی 2018 روسیه برای آفریقا فاجعه بود.هر 5 تیم این قاره در صعود از مرحله گروهی ناکام بودند.
در حالی که چندین تیم آفریقایی نتوانستند تابستان امسال به دور حذفی برسند، بسیار مهم است که آنها در چهار سال آینده بیشتر کار کنند. قطر فرصتی برای آفریقا است تا برگردد و توانایی های فوتبالش را به جهان یادآوری کند.
امباپه ستاره نسل خود خواهد بود: کیلیان امباپه تا آن روز 23 ساله خواهد شد، و احتمالا ستاره فوتبال فرانسه تا آن روز به هرچیزی که می خواهد ،خواهد رسید. احتمالا در قطر نشانی از لیونل مسی نباشد و نیمار نیز 30 سالگی خود را تجربه خواهد کرد و این بدان معنی است که همه چیز برای امباپه آماده است تا بهترین بازیکن جهان شود.
فوتبال به خانه برنمی گردد: همانطور که مسابقات تابستان امسال  نشان داده است، انگلیس به عنوان یک قدرت فوتبال پیشرفت کرده است و دو تیم پایه آنها در سال گذشته قهرمان جهان شده اند. اما شانس بزرگی تیم بزرگسالان در روسیه به دست آمد و آنها دوباره برای رسیدن به چنین فرصت خوبی در قطر به خوبی کار خواهند کرد.
پایان کشمکش ها و جنجال های کمک داور ویدئویی: جام جهانی 2018 نشان داد که این سیستم در جام جهانی باقی خواهد ماند.


برندگان جوایز:
تیمو ورنر از آلمان توپ طلا را خواهد برد،جان لوئیجی دوناروما گلر ایتالیا دستکش طلایی را به دست خواهد آورد و فیل فودن از انگلیس هم جایزه جوانترین بازیکن جام را کسب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

Espn : ایران قطعا یکی از بخت های قهرمانی در جام ملت ها است



انتهای پیام/


پیش بینی ای اس پی ان از جام جهانی 2022

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
اگه علی دایی بازی میکرد حتما جام جهانی رو می‌بردیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۱۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ایران نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲قطر
فینال بین ایران وبرزیل
نتیجه۲بر۲مساوی
برنده برزیل در پنالتی بانتیجه نزدیک
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سلیمانی زاده جبدرقی
۲۲:۴۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
خدایا چی میشه ما هم قهرمان جام جهانی بشیم
Iran (Islamic Republic of)
مسی
۱۲:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایران اصلا از مرحله گروهی نمیتونه بیاد بالا و تا 50 سال دیگه همینطور است برای اینکه تمرین خوب ندارند ایران در جام جهانی 2022 قطر اخرین تیم تو گروه است
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۱۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
اگر خودمان را دست کم نگیریم قطعا این پیش بینی دور از انتظار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چه خبرته سید
حالا بذار عرق بازیکنا از این جام جهانی خشک شه بعد
کو ۲۰۲۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
با بعضی این بازیکنای پول پرست حتما.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
خیلی خندیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ایران با این مربی در اون جام هم حذف میشه
بشینید و تماشا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
امیدوارم که این پیش بینی درست باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
با توجه به روحیه جنگ طلبی کی روش با توجه به دستاورد اخیرش و حمله به مربیان داخلی و در مقابل مقاومت مربیان داخلی و ورود فدراسیون ما تازه داریم وارد حاشیه بزرگی میشیم که ضربه بزرگی رو هم خواهیم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
علم الغیب.که گفتن یعنی همین.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
یعنی امکان داره ما به فینال راه پیدا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مسی
۱۲:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا خوابشم نمیشه دید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
سلام علیکم دربین ما ایرانی ها یک خلق وعادت اشتباه ومود داذد وتن این موضوع است که اولا تا هنوز کارهای خود را (درهر زمبنه ای اقتصادی سیایی ورزشی و...)اجرا نکردیم اعلام میکنیم که نتیجه عدم اجرا ویاذاجرای ناقص بوده وخواهد بود دوم اینکه اگر کسی تعریفی از ما کرد ویا له موفقیتی دست یافتیم همانجا ساکن شده وایست یکنیم درمورد این خبرهم احتنال سو برداشت وجود دارد زیرا با این تعریف توخالی واجرایی نشده موجب عدم برنامه ریزی وفعالیت جدی وکامل مسولین وورزشکاران در مسیر ارتقای ورزش این کشور مواجه خواهیم بود لطفا به این تبلیغات بی اساس اهمیت ندهید همت وفعالیت در این تسیر را برنامه ریزی کنید
آخرین اخبار