رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم عنوان کرد؛

تیم تنیس نونهالان جایگاه سوم کشوری را برای قم رقم زد

در این مسابقات تیم تنیس روی میز قم با شکست حریفان خود پس از تیم‌های تهران و کردستان به مقام سوم مشترک همراه با تیم مازندران دست یافت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد عموییان،رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم،گفت: رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان زیر ۱ و ۱۰ سال در بخش پسران روز جمعه در سقز استان کردستان به کار خود پایان داد و تیم تنیس روی میز استان قم در این مسابقات به مقام سوم مشترک رسید.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم عنوان کرد: مربیگری تیم قم در این رقابت‌ها بر عهده محمد نیکو روش بود و محمد حسن حبیبی، محمد جواد جباری و علی باقر زادگان بازیکنان تیم قم را در این رقابت‌ها تشکیل دادند.

عموییان  ابرازکرد: همچنین در بخش انفرادی این رقابت‌ها علی باقر زادگان از قم در اولین دور مسابقه حذفی برابر نماینده آذربایجان غربی بازنده و حذف شد اما محمد حسن حبیبی تا مرحله یک هشتم نهایی بالا آمد که در این مرحله با شکست برابر حریف خود نتوانست به یک چهارم نهایی برسد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم تنیس روی میز قم عملکرد خوبی داشت و با شکست حریفان خود تا نیمه نهایی هم پیش رفت اما نتوانست به فینال برسد و در نهایت پس از تیم‌های تهران و کردستان به مقام سوم مشترک همراه با تیم مازندران دست یافت.

وی  بیان کرد: محمد جواد جباری دیگر پینگ پنگ باز قم نیز همانند حبیبی تا یک هشتم نهایی پیش آمد که در این مرحله مغلوب شد. در بخش انفرادی سامران کریمی از کردستان با پیروزی ۳-۲ در بازی فینال، در جایگاه نخست و نشاطی از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت، ضمن اینکه پویان نعلی از کردستان و یاسین اصفهانی از قزوین مشترک سوم شدند ‌.

انتها ی پیام/ح

پینگ پنگ بازان نونهال قمی مقام سوم کشور را کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.