سنگ نوردان کرمانی قهرمان رقابت های دختران کشور

پرونده پنجمین دوره رقابت های سنگ نوردی نونهالان و نوجوانان دختر کشور در شیراز با قهرمانی تیم کرمان بسته شد.

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: پنجمین دوره رقابت های سنگ نوردی نونهالان و نوجوانان دختر کشور با حضور 162 سنگ نورد از 20 استان کشور در سالن طباطبایی شیراز برگزار شد.
وی افزود: در پایان این پیکارها، در بخش تیمی، کرمان با 736 امتیاز قهرمان شد و  تیم های تهران و خراسان رضوی نیز به ترتیب با 403 و 365 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

ایرانمنش تصریح کرد: در بخش انفرادی نونهالان، در رده A سرطناب، بهار عراقی پور از کرمان مقام نخست را کسب کرد، زهرا محمدپور از خراسان رضوی نایب قهرمان و یاسمن عوض نژاد از کرمان سوم شد.

وی یادآور شد: در سرطناب، نونهالانB ، فاطمه سادات رضوی از خراسان رضوی نشان طلا گرفت، هستی علی پور کرمانی از کرمان به مدال نقره دست یافت و عسل یعقوب زاده از فارس مدال برنز را کسب کرد.
ایرانمنش گفت: در سرطناب رده نوجوانانC ، سارا زراعت زاده، کیانا رشیدی و آیناز محمدی ساردو هر سه از کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در رده نوجوانانD، ستایش پرسا از کرمان عنوان نخست به خود اختصاص داد، زهرا نوری از اصفهان بر سکوی دوم ایستاد و آلینا سالاری از تهران سوم شد.
ایرانمنش تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

انتهای پیام/ب

کرمان بر سکوی نخست رقابت های سنگ نوردی دختران کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار