فصل جدید برنامه وقتشه چه تغییراتی می‌کند؟

تهیه کننده برنامه «وقتشه»درباره مستند‌های جذاب این برنامه توضیحاتی را ارائه داد.

گفتگوی خواندنی با تهیه کننده برنامه «وقتشه»به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «ابوالفضل صفری» تهیه کننده برنامه «وقتشه» گفت: در حال حاضر بخش نمایش مشارکتی را به این برنامه اضافه کردیم نمایش مشارکتی، نمایش موضوع محوری است که با حضور مردم پیش می‌رود.

وی ادامه داد: این نمایش مشارکتی اتفاقی است که برای اولین بار در تلویزیون افتاده است و ما این را با استفاده از محتوای سبک زندگی ایرانی اسلامی بومی کردیم که تا به اینجای کار استقبال زیادی از آن شده است.

این تهیه کننده در ادامه بیان داشت: تعدادی محور‌های فرعی جدیدی برای برنامه تعریف شده که در قالب مستند‌های جذاب در حال تولید هستند. از این تعداد می‌توانم به آیتم‌هایی نظیر کجا بریم؟ چی بخریم؟ کار و بار؟ و ... اشاره کنم.


بیشتر بخوانید:ناگفته‌های خواندنی مجری قدیمی تلویزیون/حواسمان به دوربین خدا باشد 


وی در ادامه افزود: با توجه به محور‌های اوقات فراغت، تولید داخلی، صرفه جویی و بحران آب پیوست‌های فرعی به برنامه اضافه شده است.

صفری درباره تغییر و اضافه شدن مجری جدیدی به این برنامه عنوان داشت: مجری ما تغییری نمی‌کند و تا زمانیکه تولید داشته باشیم کامران تفتی همراه ما خواهد بود.

این تهیه کننده با اشاره به پایان زمان تولید این برنامه نیز گفت: هنوز صحبتی در این باره نشده و اگر قرار باشد این برنامه ادامه نداشته باشد مدیران شبکه نسیم باید تصمیم بگیرند.

، انتقال مهارت‌های اساسی، بهبود سبک زندگی در فضایی شاد و خودمانی در دستور کار تیم برنامه سازی قرار دارد.این برنامه به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و اجرای کامران تفتی با محوریت زندگی بهتر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حال ساخت است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: صداوسیما ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.