معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد؛

احداث زباله‌سوز 3200 تنی در آینده‌ای نزدیک در تهران

یزدانی از انجام مذاکرات نهایی برای استحصال گاز متان و تبدیل آن به انرژی و انتخاب شرکت واجد شرایط برای احداث زباله سوز ۳۲۰۰ تنی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

احداث زباله‌سوز 3200 تنی در آینده‌ای نزدیک در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه ای مشترک که با حضور علی نیازی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، عبدلی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار و دیگر مسئولین برگزار شد، در خصوص موضوعات سازمان مدیریت پسماند درباره استحصال گاز متان و احداث زباله سوز 3200 تنی و نیز تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی و راه اندازی زون صنعتی در میدان مرکزی میوه و تره بار و انتخاب سرمایه گذار و نیز موضوع بنکداری بحث و تبادل نظر کردند.

مهندس یزدانی در این جلسه پس از ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات فوق گفت: استحصال گاز متان با متقاضیان حضور در این عرصه به مرحله نهایی رسیده است و ان شاءالله بزودی این کار به سرانجام خواهد رسید.

وی در خصوص احداث زباله سوز 3200 تنی نیز گفت: پس از اعلام فراخوان و بررسی های کارشناسی و فنی از میان شرکت هایی که به مرحله نهایی رسیدند؛ شرکتی که دارای تمامی شرایط لازم برای این امر با محوریت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران باشد، بزودی انتخاب خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه و پس از ارائه توضیحات مهندس رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار در خصوص راه اندازی زون صنعتی و بنکداری مقرر گردید که پس از مکاتبه با معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دریافت مجوز فراخوان، اجرای پروژه براساس توافق انجام شده پس از انجام مطالعات فنی لازم توسط سازمان سرمایه گذاری و طی مراحل قانونی و اعلام فراخوان انجام شود و سرمایه گذار این بخش نیز تعیین گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار