اظهارات مسئولان درباره تیم ملی فوتبال امید

مسئولان فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید از تیم ملی امید اظهاراتی را درباره این تیم بیان کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی امید بازدید کردند.

اظهارات مسئولان درباره تیم ملی فوتبال امید

جای موفقیت تیم ملی امید در کلکسیون فدراسیون فوتبال خالی است

  • مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال امید گفت: در استمرار موفقیت‌های یکی دو سال گذشته تیم ملی فوتبال در صعود به جام جهانی و کسب نتایج درخشان در روسیه نام ایران سربلند شد و برای نخستین بار دو تیم استقلال و پرسپولیس راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند و دررده‌های پایه، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز توانستیم افتخار آفرینی کنیم و اکنون در کلکسیون فدراسیون فوتبال جای موفقیت تیم ملی فوتبال امید خالی است.
  • او ادامه داد: با وجود اینکه تیم ملی فوتبال در گروه مرگ جام جهانی قرار داشتیم و خیلی‌ها تصور کردند که تیم زنگ تفریح تیم‌های بزرگ است و دیدید که چه طور بازیکنان ما جنگیدند و باعث عزت فوتبال و مردم ایران شدند.
  • سلطانی فر عنوان کرد: امیدوارم که با حمایت کمیته ملی المپیک شاهد حضور تیم ملی فوتبال امید در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشیم.

تیم ملی امید کادرفنی مجربی دارد

  • مهدی تاج درباره تیم ملی فوتبال امید بیان کرد: کادر فنی تیم بسیار مجرب است چرا که از بازیکنان قدیمی فوتبال تشکیل شده است که این موضوع بسیار خوبی است. امیدوارم که کمیته ملی المپیک از تیم ملی حمایت کند و بعد از ۴۴ سال تیم ملی امید سهمیه المپیک را بدست آورد.

هدف ما حضور موفق در المپیک است

  • حمید استیلی درباره تیم ملی فوتبال امید عنوان کرد: برای اولین بار است که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور بازیکنان باشگاهی در تیم ملی موافقت کردند، اما برخی باشگاه‌ها هنوز بازیکنان خود را در اختیار تیم قرار ندادند که ظرف یکی دو روز آینده این مشکل بر طرف می‌شود. بازی‌های آسیایی اولین آوردگاهی است که در آن حضور خواهیم داشت، اما تمام هدف ما حضور موفق در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.
  • او ادامه داد: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم طوری بازی کنیم که باعث افتخار فوتبال ایران باشیم.
    حضور مسئولان باعث انگیزه بازیکنان شد
  • کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد: توجه و حضور مسئولان ورزشی در اردوی تیم ملی انگیزه بازیکنان را افزایش داد و امیدوارم که بازیکنان بتوانند به سطح انتظار مردم برسند و بعد از ۴۴ سال بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنم.
  • او افزود: تمام مسئولیت نتایج تیم بر عهده من است و تمام تلاشم را می‌کنم که تیم در رقابت‌های پیش رو بهترین نتیجه را کسب کند.

بیشتر بخوانیدغیبت ۱۱ بازیکن در تمرین تیم ملی امید/ سلطانی فر و صالحی امیری در جمع شاگردان کرانچار + تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار