پیگیر امهال تسهیلات کشاورزی و تولیدی خسارت دیدگان زلزله هستیم

استاندار کرمانشاه گفت : امهال تسهیلات واحدهای تولیدی مناطق زلزله زده از هفته جاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه گفت : براساس مصوبه هیات دولت و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، امهال تسهیلات واحدهای تولیدی مناطق زلزله زده از هفته جاری آغاز شد.

وی گفت : براساس مصوبه هیات دولت 23 هزار و 170 میلیارد ریال از تسهیلات واحدهای تولیدی 9 شهرستان و 2 بخش زلزله زده استان کرمانشاه به مدت 2 سال امهال خواهد شد.

بازوند افزود: 10 هزار میلیارد ریال سود ناشی از امهال این تسهیلات است که دولت این سود را به بانک مرکزی می دهد تا بین بانک های عامل توزیع کند.

شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: چهار هزار و 55 میلیارد ریال تسهیلات مربوط به خسارت دیدگان زلزله در بخش کشاورزی برای امهال وام به مدیریت بحران استانداری معرفی شده اند.

وی گفت :  تاکنون 10 هزار و 624 فقره پرونده برای امهال تسهیلات دریافتی بخش کشاورزی برای خسارت دیدگان زلزله تشکیل شده و در دست پیگیری قرار دارد که پرونده ها بعد از تکمیل شدن، به منظور طرح در کمیته و ابلاغ به بانک ها، به مدیریت بحران استانداری ارسال شده است.

شهبازی افزود :  10 شهرستان استان کرمانشاه که در زلزله اخیر بیشترین خسارت ها را دیده اند تسهیلات آنها امهال خواهد شد و سرپل ذهاب با 961 فقره پرونده به مبلغ 46 میلیارد و 531 میلیون تومان، ثلاث باباجانی با 2 هزار و 58 فقره به مبلغ 21 میلیارد و 267 میلیون تومان، دالاهو با 2 هزار و 730 فقره پرونده به مبلغ 41 میلیارد و 794 میلیون تومان، جوانرود با یک هزار و 162 فقره به مبلغ 25 میلیارد و 18 میلیون تومان از عمده شهرستانهایی هستند که پرونده وام کشاورزی آنها برای امهال معرفی شده است.

وی افزود : امهال تسهیلات وام زلزله زدگان به مدت 2 سال بوده که با هدف بازتوانی مردم در مناطق زلزله زده اقساطی از آنها دریافت نمی شود.

 

 

 

انتهای پیام/د

 

 

امهال تسهیلات واحدهای کشاورزی برای زلزله زدگان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار