مقام انصارالله: تا زمانی که دشمن به تجاوزگری در یمن ادامه دهد، حملات ما ادامه خواهد یافت

عضو دفتر سیاسی انصارالله با اشاره به حمله نیرو‌های یمنی به ابوظبی گفت تا زمانی دشمن به تجاوزگری در یمن و محاصره آن ادامه دهد، حملات ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: تا زمانی که دشمن به تجاوزگری و محاصره یمن ادامه دهد، نیروی هوایی ما نیز به حملاتی مانند حمله به فرودگاه ابوظبی ادامه خواهد داد. 

او در پاسخ به این سوال که چرا حوثی‌ها این برهه زمانی را برای عملیات علیه ابوظبی انتخاب کرده‌اند، گفت: نیروی هوایی ما برای توسعه تسلیحات خود شب و روز تلاش می‌کرد و زمانی که به این موفقیت دست یافت، این کار را انجام داد. ما به عربستان و امارات این پیام را ارسال می‌کنیم که هر کاری انجام دادید، هر قدر یمن را ویران کردید، این ملت شکست‌ناپذیر است و تسلیم نخواهد شود.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله افزود: ما می‌گوییم نیروی هوایی به این گونه عملیات ادامه خواهد داد تا این ائتلاف به حملات و محاصره یمن پایان دهد. اگر تجاوزگری و محاصره یمن را متوقف کنند، این گونه حملات نیز متوقف خواهد شد؛ اما اگر به حملات خود ادامه دهند و تلاش کنند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند، ما هم با توکل بر خداوند و با همراهی ملت از تسلیحات خود استفاده می‌کنیم تا حملات دشمن را متوقف کنیم.

القحوم در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال را می‌دهد که عربستان، امارات و به طور مشخص آمریکا در این زمینه واکنشی نشان دهند، گفت: آمریکا در نوک پیکان این تجاوزگری‌ها قرار گرفته است. کسانی که حوادث را از ابتدا پیگیری کرده‌اند، می‌دانند که این حملات از طریق واشنگتن اعلام شد. بنابراین، موضع آمریکا و دیگران مشخص است. آن‌ها از این جنایتکاران حمایت می‌کنند. همگان باید بدانند ما کاملا آگاه هستیم که این نبرد، جنگی آمریکایی است و نظام امارات و سعودی اهداف آمریکا و اسرائیل را دنبال می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که سرنوشت روند سیاسی و سفر‌های مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن، چه خواهد بود، گفت: باب سیاسی باز است. این جنایتکاران هستند که در مسیر گفتگوی سیاسی سنگ‌اندازی می‌کنند. ما برای دفاع از کشور خود تلاش می‌کنیم. اگر به دنبال راه حل‌های سیاسی باشند، باب مذاکرات سیاسی باز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار