یک‌ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان اهدا شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: یک‌ هزار جلد کتاب از سوی استانداری همدان به اداره کل کتابخانه‌های استان اهدا شد.

یک‌هزارجلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان اهدا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شاهرخی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان به اهدای یک‌ هزار جلد کتاب توسط استانداری همدان به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و افزود: یک‌هزار جلد کتاب توسط معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی همدان اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد:این اقدام در راستای مطالعه کتاب‌های بلااستفاده در ادارات موثر است و گفت: جمع‌آوری کتاب‌های مازاد از ادارات و دستگاه‌های اجرایی که  از آنها استفاده نمی شود، می‌تواند در غنی‌سازی کتابخانه‌ها مؤثر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه این اقدام را ابتدا از استانداری همدان آغاز کردیم و سپس از سایر نهادها کتابهای مازاد جمع‌آوری می‌شود، افزود: امیدوارم ادارات و سازمان‌ها در راستای این اقدام مهم ما را یاری کنند و دیگران را از خواندن کتاب‌های بلااستفاده محروم نکنند.

شاهرخی ادامه داد:ما امروز شاهد اقدامات اثرگذار از سوی خیران در حوزه کتابخوانی هستیم که امیدواریم این مهم بیش ‌تر مورد توجه باشد تا جامعه‌ از افراد کتابخوان مملو شود.

وی بیان کرد:‌ خوشبختانه زیباترین صحنه‌ها را از حضور خیران در جامعه شاهد هستیم که باید از این ظرفیت در راستای ایجاد کتابخانه و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ای به خوبی بهره‌ برداری کرد.

انتهای پیام/ب

اهدا یک هزار کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.