مدیر کل امور اقتصاد و دارایی اردبیل؛

درآمد عمومی 4 ماهه امسال اردبیل 117 میلیارد تومان بوده است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در چهار ماهه نخست امسال درآمد عمومی استان اردبیل ۱۱۷ میلیارد تومان بوده است.

هاشم مظفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در چهار ماهه نخست امسال درآمد عمومی استان اردبیل 117 میلیارد تومان بوده است که بیشترین سهم درآمد را مالیات به خود اختصاص داده به طوری که 89 درصد از درآمد عمومی استان از محل مالیات بوده است.

وی بیان کرد: این درآمدها از منابع مختلف درآمدی در مقابل ارائه خدمات، فروش، درآمدهای مالیاتی و یا کارهای انحصاری دولت بوده که توسط دستگاه‌های اجرایی وصول شده است که همانند سایر استان‌ها درآمدهای مالیاتی بعد از نفت و گاز دارای بیشترین درآمد کشور است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در راستای شفاف سازی و مدیریت مالی دولت، همزمان با سراسر کشور از ابتدای خردادماه سال جاری، حقوق کارکنان قرارداد کار معین دستگاه‌های اجرایی استان در کنار حقوق کارکنان رسمی و پیمانی توسط خزانه پرداخت و حقوق کارکنان طرح، آبداران و افرادی که از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای حقوق دریافت می‌ کنند نیز در چهار ماهه امسال پرداخت شده است.

مظفری تصریح کرد: با وجود تمدید قانونی دو ماهه در هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در قالب اسناد خزانه اسلامی، تمامی اعتبارات استانی و ملی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان تیرماه امسال جذب و اسناد مرتبط به بانک ملی ارسال شده و اسناد مربوطه صادر و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت تا به پیمانکاران مربوطه واگذار شود.

وی گفت: با توجه به ساماندهی اموال غیرمنقول دولت از سال 94 تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به ثبت املاک در اختیار خود در سامانه سادا هستند و کلیه خدمات قابل ارائه از جمله خدمات خودرویی منوط به تکمیل اطلاعات در این سامانه است.

انتهای پیام/ح

بیشترین درآمد عمومی اردبیل از محل مالیات است

برچسب ها: درآمد عمومی ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.