استاندار گیلان مطرح کرد:

اثربخشی رسانه‌ها در ارتقاء توان عملکرد مسئولان

استاندار گیلان گفت: عملکرد رسانه‌ها می‌تواند توان و خروجی عملکرد مسئولان را ارتقاء دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان در نشست با اعضاء هیات مدیره خانه مطبوعات که در استانداری برگزار شد، امتناع مسئولان از انتشار آزاد اطلاعات غیرمحرمانه را مذموم دانست و گفت: رسانه آزاد است و گردش آزاد اطلاعات و اخبار عملکرد دولت امری لازم است.

وی با بیان اینکه تکریم رسانه‌ها و مطبوعات زمانی قابل ادعاست که هیچ شخص یا رسانه‌ای به دلیل انتقاد در مضیقه قرار نگیرد، افزود: کسی حق ندارد رسانه‌ها را با اعمال سلیقه شخصی محدود کند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: گرچه برخی اوقات شاهد انتشار اخبار غیرحرفه‌ای هستیم، اما فعالیت اصحاب رسانه اثربخشی مطلوبی بر جامعه دارد و ابعاد مثبت انتشار اخبار حرفه‌ای و شفاف سازی بر جامعه قابل تامل و حائز اهمیت است.

سالاری فضای رسانه‌ای استان را مطلوب دانست و اظهار داشت: فعالان رسانه‌ای با هدف همراهی و همکاری با مسئولان، صرفا دغدغه مندی خود را بروز می‌دهند.

وی افزود: بر این باورم بسیاری از مشکلات کشور و استان ساختاری است و عملکرد رسانه‌ها می‌تواند توان و خروجی عملکرد مسئولان را ارتقاء دهد و به اصلاح امور بیانجامد.

استاندار گیلان بر ضرورت توجه به انجمن‌ها و گروه‌های غیردولتی تاکید و تصریح کرد: هرچه شناخت و اعتقاد بهتری نسبت به مشارکت مردم در امور پیدا کنیم، نتایج بهتری حاصل می‌شود.

سالاری با بیان اینکه از انتقاد استقبال می‌کنم، اظهار امیدواری کرد: آزادی عمل رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود.

 

انتهای پیام/ع

دیدار استاندار گیلان با اعضاء هیات مدیره خانه مطبوعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.