گفتگوی خواندنی با بازیگر «سریال پدر»/ نقد همیشه بوده مهم رضایت مردم است

بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بازخورد‌های مردم درباره سریال پدر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بازخورد‌های مردمی از سریال پدر که در آن به ایفای نقش پرداخته گفت: به نظر من سریال پدر با توجه به قصه عاشقانه‌ای که دارد از سمت مردم بازخورد مثبت داشته و به نوعی بر جانشان نشسته است.

وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه در همین روز‌ها که پدر روی آنتن تلویزیون است بازخورد‌ها از سمت مردم به شدت خوب بوده و این سریال جزو پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیونی است.

گفتگوی خواندنی با بازیگر سریال پدر/ فیلمبرداری مجموعه همچنان ادامه دارد


بیشتر بخوانید:گفتگوی جالب و خواندنی با لیلای سریال «پدر» / مردم می‌گویند‌ ای کاش حامد نمی‌مُرد! 


بازیگر فیلم "معراجی ها" درباره برخی انتقادات در فضای مجازی نسبت به سریال پدر اضافه کرد: به هر صورت هر اثر هنری بازخورد‌های مثبت و منفی در پی خواهد داشت و سریال پدر هم از این قاعده مستثنا نیست. از نظر من بخش مهم قضیه آنجاست که مردم این سریال را دوست داشته و با آن همراه شده اند. به طبع هر کاری نقد می‌شود، اما خدا را شکر مردم این کار را دوست دارند و همین مهم است.

وی درباره نقش متفاوت و منفی خود در سریال پدر افزود: من همیشه علاقمند به تنوع در بازیگری هستم و دوست دارم شخصیت‌های تازه را تجربه کنم. شخصیت من در سریال پدر در ابتدا ظاهری موجه را به نمایش می‌گذارد، اما هر چه جلوتر می‌رویم می‌بینیم پشت این ظاهر موجه باطن دیگری وجود دارد.

گفتگوی خواندنی با بازیگر سریال پدر/ فیلمبرداری مجموعه همچنان ادامه دارد

بازیگر سریال "برادر" افزود: منفی و مثبت بودن در هر شخصیتی وجود دارد، اما همینکه من نقش متفاوتی بازی کنم برایم جذاب است. از نظر من بازی در چنین نقشی آنچنان ریسک بزرگی نیست، زیرا کار بازیگر همین است و بازیگری جذابیتش به تنوع آثار است.

وی در همین راستا ادامه داد: من سال‌ها سعی کرده ام خودم را در عرصه بازیگری کلیشه نکنم. ایفای نقشی متفاوت توسط یک بازیگر در ابتدا برای او یک امتیاز است و مضاف بر آن توانایی‌های آن بازیگر را به رخ می‌کشد.

گفتگوی خواندنی با بازیگر سریال پدر/ فیلمبرداری مجموعه همچنان ادامه دارد

این بازیگر جوان درباره احتمال حضورش در سینما طی سال جاری اضافه کرد: امیدوارم بازی من در سریال پدر باعث پررنگ‌تر شدنم در سینما شود. واقعیت در عرصه بازیگری زیاد به دنبال پرکار بودن نبوده ام و همیشه سعی کرده ام کیفیت کارم را بالا ببرم تا پرونده قابل دفاعی داشته باشم. ایفای نقش‌های متفاوت و رنگارنگ بیش از تعداد بالا همواره برای من مهم بوده و خواهد بود.

خداشناس با اشاره به نزدیک شدن به پایان فیلمبرداری سریال پدر خاطرنشان کرد: هنوز هیچ پیشنهاد سینمایی در حال حاضر به من نشده و هنوز گرم بازی در سریال پدر هستم که فیلمبرداری آن تا یک هفته دیگر به طور کامل به پایان می‌رسد. البته یک سریال دیگر هم در راه دارم که تصویربرداری آن از مهر ماه آغاز می‌شود و در کل امیدوارم در ادامه امسال کار‌های خوبی پیش رو داشته باشم.

منبع:میزان

انتهای پیام/

فیلمبرداری مجموعه همچنان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
دوست عزیز که میگین سریال خوبه داز این جور چیزا واکه شادی نشون بدن مردم میگن چرا مسخرگی
میشه بگین نشون دادن جز به جز صحنه های تلقین دادن جسد پسر در اغوش پدر وتو خاک گذاشتنش چه دردی از مردم دوا کرد؟
پسرعموی من ۲۰سالگی با همین تصادف از دنیا رفت میدونین که با دیدن این صحنه ها اون طور پدر ومادرا چی میکشن؟
چرا ما فکر میکنیم اگه خدا بخواد ما رو امتحان کنه باید ازما انتقام بگیره پس رحمان ورحیم بودن خدا چی میشه چرا بایدعوض اینکه خدارو مهربون نشون بدیم بعد قهار وجبار بودنشو نشون بدیم نسل جوان باید بدونن دین اسلام دین رافت ومهربونیه نه دین عزا وغم
Germany
م
۲۳:۵۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام. با احترام به نظر همه. درسته که سریال غمگین شده و صحنه هاش خیلی ناراحت کننده. ولی به نظرم سذیال شادی و عشق و غم و امید را باهم نشون میده..بذارید ادامه سریال دنبال پخش بشه...میببنید که پدر خانواده لیلا را کمک کرده برا پدری میکند و وهمه دوباره از نو با انید بچه کوچولو را بزرگ مکنند.. الاخبار ه از این مشکلات تو زنگی خیلیها هست اگرچه بعضیها خداروشکر این مشکلات را ندارند ولی خیلیها هم دان. اتفاعا امید و امیدواری أر فیلم هست و نشان داد پدروادر نمونه وایرانی.. واینکه لیلا در واقع عاشق ایمان حامد شده و در نهایت عاشق خدا و حالا خدا داره امتحانش میکنه ببینه اگر حامد نباشه اون بازم نمازم میخونه و. قران میخونه و....فیلمش از نظر همه چیز خوبه.. اون چند قسمته غمگین راهم که اولش نوشتند اگر کسی ناراحت میشه نبینه... اگر تلویزیون فقط شادی نشون بده اونوقت همین مردم نمیگن ما اینقدر مشکلات داریم چرا همش شادی و مسخرگی نشون میدید کمی از واقعیتها بگید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
خیلی بدمردم بااین همه مشکلات بیان وفیلمهای غمگین وناامیدکننده ببیندچراتوفیلمها امیدبه زندگی وشادبودن رواموزش نمی دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
واقعا متاسفم که چرا سرجمع یک ساعت این سریالم دیدم. اصلا نیازی به همچین سریالی نبود...حیف بازیگراش، اصلا من نمیدونم نمیشه یه سریال بسازن که زندگی خوب و عادی رو نشون بده که مردم ازش آرامش بگیرن و تو دلش ادب و احترام و عشق و یاد بگیرن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
واقعا متاسفم برای این سریال بهتر نبود به جای تقلید کردن از فیلم های خارجی سلیقه ی مردم خودمون رو در نظر میگرفتید؟ مردم به اندازه ی کافی مشکل دارند که حالا خواسته باشن به این فکر کنند که اگه خدایی نکرده این اتفاق برای خودشون بیفته باید چیکار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
فقط میتونم بگم اقای توفیقی چی,میشد که صحنه های,عروسی رو جای خاکسپاری که مو به مو نشون دادی رو به نمایش,میذاشتی دلم پوکید از,بس,گریه کردم تما صحنه های دردناک رو نشون میدی در عوض دریغ از,یه صحنه شاد برا خودم متاسفم کاش,نمیدیدم
Iran (Islamic Republic of)
ذی القعده
۰۹:۴۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سریال بی نظیر و بسیار عالی است و ما از دست اندرکارن میخواهیم بیشتر از این نوع سریال ها بسازند
Iran (Islamic Republic of)
ارمیا
۰۹:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
با سلام و احترام. به نظر من سریال پدر نگاه جدیدی را در زمینه غم وشادی ارائه کرده. درواقعیت غم و شادی با هم است. این سریال تلخ ترین و شیرین ترین حوادث زندگی را در کنار هم به تصویر کشیده. حرفهای اثر گذار آقای سلطانی سروستانی بی نظیر هست همانطور که بازی عاشقانه خانم لعیا زنگنه بسیار دیدنی هست. خداقوت به همه عواملین سریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
متاسفم از اینکه وقت گذاشتم جمعا نیم ساعت نگاه کردم
اگه یادتون باشه چند سال پیش پوپک در حادثه ای از دنیا رفت رو تلویزیون شب تصاویری از مراسم دفن را پخش کرد که منجر شد تعداد زیادی به علت دلدرد فردایش به بیمارستان مراجعه کردند روانشناسان علت را دیدن صحنه های غمبار شب گذشته عنوان کردند و گفتند صحنه های غم انگیز را تلویزیون در شب منتشر نکند به نظر من اینگونه سریال ها بصورت خانگی ساخته شود بهتر است تا آنهایی که تمایل ندارند که شب را با روح و روان بهم ریخته بگذارند نبینند حالا بعضی ها می گویند خب بروید خنداونه ببیند سرشب معمولا خانواده دور هم و مشغول صرف شام هستند و خندوانه ساعت شروع نزدیک یازده شب است حالا اگه ساعت پخش را همان یازده بگذارند کسی سریال پدر را دنبال نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
چرا در این داستان حتما حامد باید بمیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
فیلمهای ایرانی هیچوقت پایان خوبی ندارن این فیلم با وجود اینکه شروع خوبی داشت ولی اصلا خوب ادامه پیدا نکرد واقعا این انتقاد به این فیلم وارد هست که چرا همین کهدلیلا مذهبی شدو چادر سر کرد هزارتا بلا سرش اومد شوهرشزمرد زندان رفت و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
بازی بازیگران این سریال خیلی عالیه ولی به نظر من صحنه ها زیاد تکرار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
داستان سریال چیه؟ آخر سریال چه اتفاقی رخ میده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
من نمیدونم این کارگردانای ایرانی چ علاقی دارن ک همیشه شخصیت محبوب فیلمو بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
واقعا قشنگ ولی ای کاش اخرش شاد بود اقای مهردادو سلطانی خیلی قشنگ ایفای نقش میکنن دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
من که این سریال را نگاه نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۴۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
سریال قشنگیه یه عده همش دوست دارن بخندن برن خندوانه ببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
شما که میگی قشنگه میشه توضیح بدی چیش قشنگه!!؟! چیش جدیده؟!؟! همین امشب که داشتم کار انجام میدادم شبکه ها رو گردوندن دیدن هیچی نداره گذاشتن رو این سریال..از اول تا آخر این داشت گریه میکرد اون داشت گریه میکرد این توهم میزد این توهم میزد... اون خاطره یادش می اومد این خاطره یادش می اومد... صحنه های عاشقانه که انگار توسط نویسنده از روی اس ام اسا و کتابای جملات قصار عاشقانه نوشته شده... همه لوس... بعدم میاد عزاداری گریه گریه گریه... کجای داستان پیش رفت؟!؟! دیشبشم همین بود... دیشبم دوتا صحنه دیدم بازم همین عزاداری...هی بیمارستان هی عزاداری... الان این قسمت و بخوایم تعریف کنیم چی شد!؟!؟ هیچی... حاج آقا کاخ و زن و بچه خوب و کارخونه و همه چی داره...رفته به خدا میگه من کی ازت چیزی خواستم ببخشید حاجی بیا بخواه دیگه چیزی بوده مگه نداشته باشی؟!؟! اینم آدم مومن نشون دادنشونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
مردم کم غصه دارند.برید ۴تا طنز درست کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
چرا درام معمولی نمیسازن حتما باید ملو درام بسازن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
واقعن بازی آقای سینا مهراد با آقای مهدی سلطانی خیلی دوس دارم مهراد به نظرم خیلی عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
چی میشد اگه داستانش شاد پیش میرفت؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
واقعن همیشه قسم می خورم فیلم ایرانی نبینم هی نمیشه چون اولاش عالی شروع میشه ولی آخرش و خراب مکنن