دبیرفدراسیون دوچرخه سواری:

کوهستان واستقامت امیدهای کسب مدال در جاکارتا هستند

علیرضا اسدی گفت : بازیکنان رشته استقامت و کوهستان امید های کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 هستند .

کوهستان واستقامت امیدهای کسب مدال در جاکارتا هستندعلیرضا اسدی دبیرفدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ماندانا دهقان  در بخش استقامت جایگزین سمیه ایزدی شده است. ایزدی دو روز پس از انتخابی تیم ملی از ناحیه ترقوه دچار مصدومیت شد. تمرینات دهقان پس از انتخابی تیم ملی  کنار گذاشته نشده بود به همین جهت آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات آسیایی دارد.

او گفت :علی علی عسگری از ناحیه مچ دست  ، محمد دانشور از ناحیه پهلو در مسابقات چین  مصدومیت جزئی داشتند که برطرف شده و جای هیچ مشکلی نیست . علی عسگری دررکورد گیری که داشته است رکورد بسیار خوبی را  ثبت کرده است.

اسدی گفت :در بخش آقایان اختلاف  رقابتمان با سایر رقبا ، هزارم ثانیه است . عملکرد خوب بازیکنان  امید ما را برای کسب مدال  در بخش سرعت ، آمونیوم ، نیمه استقامت افزایش داده است. در مسابقات قهرمانی آسیا میانمار در بخش سرعت با فاصله هزارم ثانیه مدال برنز ، در مدیسون مدال نقره و در استقامت نیز مدال های رنگارنگی را کسب کردیم.

او اظهار کرد :تیم ملی سرعت اکنون در اردو مالزی به سر می برد که از مالزی به کاپ چین اعزام شدند  و دوباره به مالزی بازگشتند و از همان جا به اندونزی اعزام خواهند شد. دربخش استقامت و نیمه استقامت در استان گلستان اردو دارند . دو تا از بازیکنان تیم ملی استقامت در کمپ آزادی در حال تمرین هستند.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت : در مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان  که در اواخر سال گذشته  در میانمار برگزار شد پرتو آذر در بخش بانوان مقام  برنز را کسب کرد . پرتو آذر  اولین بانو قدرتمند ایران است که از استعداد زیادی برخوردار است و روز به روز بهتر می شوند . امیدواریم پرتوآذر بتواند در مسابقات آسیایی جاکارتا  کسب مدال کند . در بخش استقامت مسائل مختلفی وجود دارد که  امید ما را برای کسب مدال افزایش می دهد .

او گفت : اعزام  تیم ملی به اندونزی از تاریخ  18 مرداد آغاز می شود . مسابقات دوچرخه سواری از تاریخ 29 مرداد ماه تا 10 شهریور ماه  برگزار می شود. اعضای تیم ملی در چند نوبت به همراه کاروان ایران به  اندونزی اعزام می شود.

برنامه مسابقات تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018

29 مرداد مسابقات تایم تریل در بخش آقایان وبانوان

30 مرداد کراس کانتری در بخش آقایان وبانوان

31 مرداد استقامت جاده در 104 کیلومتر

1 شهریور دربخش اقایان  استقامت جاده در 155 کیلومتر

2 شهریور مسابقات تایم تریل انفرادی در بخش آقایان و  بانوان

از تاریخ 5 شهریور تا 9 شهریور مسابقات سرعت پیست


یشتر بخوانید : خالقی: اعزام سمیه دهقان به جاکارتا بستگی به تصمیم فدراسون پزشکی ورزشی دارد


انتهای پیام/

اظهارات دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره آخرین وضعیت تیم ملی دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار