سجادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم عذرخواهی اصلاح‌طلبان را به دلیل حمایتشان از روحانی نمی‌پذیرند/جریان اصلاحات با دولت در ناکارآمدی‌های اقتصادی شریک است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌طلبان درصدد عبور از روحانی و عذرخواهی از مردم به دلیل حمایتشان از رئیس‌جمهور هستند اما مردم با اینچنین شیوه‌های فرار به جلویی آشنا هستند و آن را نمی‌پذیرند.


اصلاح طلبان با مشاهده مشکلات دولت اکنون در صدد عبور از روحانی هستند/تیم اقتصادی دولت با وجود سبقه اصلاح طلبی نا هماهنگ بودند/انسجام و اتحاد تام در جبهه اصولگرایان وجود نداردکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات و موضع‌گیری‌های متناقض اصلاح‌طلبان در حمایت از روحانی گفت: اصلاح طلبان برای ورود به ساختار قدرت شیوه‌های خاصی دارند و جاه‌طلبی آنان در سیاست تمامی ندارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اصلاح‌طلبان با کنار گذاشتن عارف علیرغم اینکه خود راضی به این کار نبود، خود را شریک روحانی کردند و توانستند اکثر پست‌های مدیریتی مهم و کلیدی را به دست آورند.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اختلافات اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اکنون اصلاح‌طلبان با دولت دوازدهم دچار مشکل شده و در صدد عبور از روحانی هستند چراکه این جریان به دنبال شراکت در منافع و مشکلات با هم نیستند در حالی که این رویه اصلاح‌طلبان اگر ماکیاولیستی نباشد، ناجوانمردی است.

وی با بیان اینکه  اصلاح‌طلبان با دولت در ناکارآمدی‌های اقتصادی شریک هستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان اکنون با مشاهده مشکلات دولت خصوصا تیم اقتصادی که قادر به رفع مشکلات در بازار ارز، سکه وطلا نیست درصدد عبور از روحانی  و عذرخواهی از مردم به دلیل حمایتشان از روحانی هستند اما مردم آگاه و هوشمند ایران با چنین شیوه‌های فرار به جلو که با هدف بی ربط نشان دادن اصلاح طلبان با مشکلات دولت است، آشنا بوده و آن را نمی‌پذیرند.

شایان ذکر است که عبدالله نوری در دیدار اخیر خود با مجمع زنان اصلاح طلب ضمن عذرخواهی از مردم گفته است: « همه باید نسبت به چالش‌های امروز ایران، احساس مسئولیت کنند و پاسخ‌گو و عذرخواه باشند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار