سجادی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح طلبان درصدد عبور از روحانی برای دستیابی به اهدافشان هستند/ دولت روحانی برای جریان اصلاحات یک رحِم اجاره ای بود

اصلاح طلبان در پی واگذاری مشکلات به روحانی/ اکثر مدیران در پست های کلیدی اصلاح طلب هستند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: صلاح طلبان در منافع دولت خود را شریک کردند، اما اکنون در پی واگذاری مشکلات به روحانی هستند.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدایی اصلاح طلبان از روحانی، اظهار کرد: اصلاح طلبان با انداختن یک نخود در آش انتخابات خود را شریک روحانی کردند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه امروز اکثر مدیران در پست های کلیدی اصلاح طلب هستند، گفت: اصولگرایان در کابینه یا سازمان های مهم حضور ندارند.

فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان استفاده لازم را از دولت برده اند، گفت: اصلاح طلبان در منافع دولت خود را شریک کردند، اما اکنون در پی واگذاری مشکلات به روحانی هستند و به گفته یکی از نظریه پردازان اصلاح طلب، دولت برای این جناح سیاسی یک رحم اجاره ای بود.

سجادی خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان با افزایش مشکلات در کشور، به دنبال جداکردن خرجشان از رئیس جمهور مورد حمایت خود هستند تا بتوانند با سیاسی کاری در ساختار قدرت شریک باشند و در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری پیروز میدان شوند. آنها با وجود آنکه امروز در پست های مهم اجرایی حضور دارند، ولی مشکلات کشور را با کارنامه خود بی ارتباط می دانند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان در پی کمک به دولت برای حل مشکلات هستند، گفت:اصلاح طلبان در صدد عبور از روحانی برای دستیابی به اهدافشان یعنی ورود به ساختار قدرت دست هستند.

 وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما اصلاح طلبان تا چه زمان قصد پنهان شدن پشت یک نامزد را دارند، اظهار کرد: آنها هم اکنون این موضوع را کلید زده اند، لذا در چهار سالِ دوم دولت روحانی قرار داریم و اصلاح طلبان از این جهت به دنبال فضا سازی برای کاندیدای خود در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هستند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: در حال حاضر مردمِ تحت فشار به برخی مدیران انتقاد دارند، از این جهت اصلاح طلبان به دنبال عدم شراکت در مشکلات دولت هستند تا به مردم عدم ارتباط خود با معضلات را القا کنند، در صورتی که مدیران اصلاح طلب، دلیل مشکلات فعلی دولت هستند.

سجادی با بیان اینکه اصلاح طلبان فقط در پی بهره گیری از منافع دولت روحانی هستند گفت: این جناح سیاسی اکنون عبور از روحانی را مطرح می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
فقط به فکر گرانی ها باشید
آخرین اخبار