فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه :

کاهش آمار تعدیل شدگان از کار در شهرستان شاهین شهر ومیمه

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت : شمار بیکار شدگان از کار در این شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت روز خبرنگار پس از  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار به اهمیت عرصه خبر و خبرنگاری و لزوم اطلاع رسانی صحیح و شفاف در جامعه اشاره کرد و اطلاع رسانی صحیح را عاملی در جهت جلوگیری از شایعه و انحرافات و آگاهی مردم از وقایع جامعه دانست.

وی تکیه بر توان داخلی را از بندهای سیاست کلی اقتصاد مقاومتی بیان نمود و گفت: دولت تدبیر وامید تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید و شکوفایی اقتصاد و صنعت بکار گرفته تا بسترهای لازم جهت بالا بردن توان داخلی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی و فعالیت سرمایه‌گذاران را فراهم نماید و خوشبختانه شهرستان شاهین شهر و میمه امسال در بحث تعدیل نیروی کار نسبت به سال گذشته کاهش  داشته است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: با آگاهی بخشی به جامعه می توان از وقوع بسیاری از جرائم اجتماعی جلوگیری کرد و این مهم به عنوان یکی از شاخصه های بارز خبرنگاران است و اصحاب رسانه باید از این فرصت و توان جهت ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه استفاده کنند و واقعیات را منعکس نمایند و در جهت منافع کشور قلم بزنند.

 بصیری ادامه داد: اکنون تندروهای آمریکا مخالف اصلی برجام مشخص هستند چرا که با قدرت گرفتن ایران اسلامی منافعشان در منطقه را از دست می دهند و امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی در حوزه های مختلف در جایگاه ممتازی قرار دارد و این مهم با تلاش و همت فرزندان متخصص این آب وخاک و با هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بدست آمده است.

وی با اشاره به توطئه پراکنی و ایجاد اختلاف در بین اقشار مختلف مردم به فراخوان های صورت گرفته توسط معاندان اشاره کرد و گفت: رویکرد دشمن ایجاد بدبینی نسبت به حاکمیت و ناکار آمد جلوه دادن نظام اسلامی و پمپاژ یاس و ناامیدی بین مردم و تبدیل ایران مقتدر به کشوری ضعیف است تا نتواند ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب مردم خود را جشن بگیرد اما دشمن غافل از این موضوع است که مردم پشتیبان نظام و انقلاب خود بوده و هستند و این انتخاب را از روی احساس انجام نداده اند و بحمدا… با اتحاد و همدلی همه مردم،ملت ایران از پیچ مهم به سلامت خواهد گذشت.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: تحریم ها می تواند نقطه قوتی برای ما باشد و باعث ایجاد رقابت و رونق تولید و کسب و کار شود.

بصیری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر تعامل روابط عمومی های ادارات شهرستان با خبرنگاران تاکید کرد و افزود: عملکرد روابط عمومی های ادارات شهرستان باید پر رنگ تر شود و در جهت بیان اقدامات و خدمات صورت گرفته و ایجاد امید در جامعه اقدامات عملی صورت پذیرد.   

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرمانداری ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.