پایان المپیاد دانشجویان پسر کشور در شیراز

مشعل چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران دانشجو کشور با قهرمانی تهران خاموش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرهاد دریانوش دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: در پایان این مسابقات تیم دانشگاه تهران صدرنشین شد و دانشگاه شیراز به کسب جایگاه پنجم بسنده کرد.

وی بیان کرد: پس از ۸ روز رقابت تنگاتنگ، دانشجویان دانشگاه تهران توانستند در مجموع با کسب ۳۱۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار بگیرند و به جام طلایی این مسابقات دست یابند.

وی افزود: دانشگاه فنی حرفه‌ای مازندران با کسب ۱۶۱ امتیاز بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد و عنوان سوم این المپیاد به دانشگاه فردوسی مشهد با ۱۵۴ امتیاز رسید.

دبیرکل اجرایی المپیاد گفت:۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو پسر از ۱۲۰ دانشگاه کشور، به مدت ۸ روز در بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان با یکدیگر رقابت کردند.

دریانوش با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی برگزار شده در این المپیاد، حضور دانشجویان سراسر کشور در شیراز را فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه‌های گردشگری شیراز و استان فارس عنوان کرد.

فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی رشته‌های برگزار شده در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز بود.
انتهای پیام/ر

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار