امواج زیبای هلیل رود مرگ جوان جیرفتی را رقم زد

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت از غرق شدن جوان جیرفتی دربستر هلیل رودخبر داد.

هلیل رود باز هم قربانی گرفت/پیداشدن جسد فرد غرق شده پس از چهار ساعتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد امینی روش فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت گفت: بعداظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ گزارش یک مورد غرق شدگی در بستر هلیل رود اعلام شد که بلافاصله اکیپ‌های اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره ورزش وجوانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: جوان غرق شده  که به قصد شنا وارد رودخانه شده بود، بدلیل ناتوانی درشنا کردن و گیر کردن در رسوبات رودخانه جان خود را از دست داد.

رئیس ستاد بحران شهرستان جیرفت تصریح کرد:پس از جستجوی ۴ساعته و بی وقفه جسد جوان ۲۰ ساله جیرفتی  در رودخانه هلیل رود پیدا شد.

امینی روش، با ابراز تاسف از وقوع حادثه غم انگیز برای این جوان جان باخته و تسلیت به خانواده وی، گفت:جسد به سردخانه منتقل شده است و بعد از انجام روند قانونی برای خاکسپاری به خانواده اش تحویل داده می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس ۱۱۵و اداره ورزش وجوانان درخصوص پیداکردن جسد این جوان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد:شنا کردن در حاشیه هلیل رود ممنوع می‌باشد و از شهروندان درخواست می شود تحت هیچ شرایطی مناطق ممنوعه رودخانه‌ها واستخر‌های گلخانه‌ها وحوضچه‌های موتور‌های آب را برای شنا انتخاب نکنند.
انتهای پیام/ح

غرق شدن جوان جیرفتی در هلیل رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار