ساماندهی بیش از ۴ هزار ورزشکار گیلانی در سامانه ثبت ورزشکاران

بیش از ۴ هزار ورزشکار گیلانی در سامانه ثبت ورزشکاران ساماندهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مرتضی حسن زاده رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان در نشست مجمع سالیانه هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت:در حال حاضر بیش از ۴ هزار ورزشکار گیلانی در سامانه ثبت ورزشکاران ساماندهی شدند و در این هیات فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ورزشکارانی که در سامانه ثبت شده اند بیش از این است افزود: همچنین در حال حاضر ۲۳۸ مربی فعال نیز در سامانه ثبت ورزشکاران ساماندهی شدند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان خاطر نشان کرد: سال گذشته ورزشکاران این هیات موفق به کسب ۴۷۸ مدال شدند که از این تعداد، ۶ مدال جهانی، ۹ مدال آسیایی، ۲۶ مدال بین المللی و سایر مدال‌ها نیز در مسابقات قهرمانی کشور کسب شده است.

مرتضی حسن زاده افزود: همچنین پارسال ۱۱۱ رویداد ورزشی توسط ورزش‌های رزمی انجام شده که ۸۳ رویداد مربوط به بخش آقایان و ۲۸ مورد مربوط به بخش بانوان بود و ۳۸ اعزام نیز به مسابقات قهرمانی کشور در سبک‌های مختلف داشتیم.

وی گفت: سال گذشته با شرکت در ۲ مسابقه جهانی و ۲ مسابقه آسیایی همچنین، میزبانی ۸ دوره مسابقات کشوری را در استان گیلان برعهده داشته و ۲ اردوی تیم ملی نیز در گیلان برگزار شد.

همچنین صادقی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز درنشست مجمع سالیانه هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: با توجه به رشته‌ها و سبک‌های زیادی که زیر نظر هیات‌های ورزشی فعالیت دارند، ورزش‌های رزمی مورد توجه ویژه نوجوانان و جوانان است.

وی با اشاره به اینکه باید شرایط را فراهم کنیم تا تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان جذب رشته‌های ورزش‌های رزمی شوند افزود: خوشبختانه روند رو به رشد ورزش‌های رزمی گیلان مطلوب است و همچنین این هیات یکی از هیات‌های موفق در این استان به شمار می‌رود.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: با توجه به کثرت سبک‌ها و رشته‌های مختلف، مدیریت در این هیات مشکل است، اما هیات ورزش‌های رزمی گیلان موفق بوده و بر اساس برنامه‌های ارائه شده، عملکرد خوبی داشته و در ۶ ماه دوم سال جاری نیز برنامه‌های خوبی را از سوی این هیات شاهد خواهیم بود.

مجمع عادی سالیانه هیات ورزش‌های رزمی گیلان با حضور شادنیا، دبیرکل فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مسئولان هیات ورزش‌های رزمی گیلان و جمعی از اعضای مجمع در سالن اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.ع

ثبت نام بیش از ۴ هزار ورزشکار گیلانی در سامانه  ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.