دهمین طرح ولایت دانشجویی استان کرمانشاه به‌مدت 10 روز و به‌منظور ارائه آموزش‌های آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی آغاز شد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دهمین طرح ولایت دانشجویی استان کرمانشاه به‌مدت 10 روز و به‌منظور ارائه آموزش‌های آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی از 21 مرداد آغاز شد.

این طرح با هدف آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه‌های اسلامی و افکار امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به‌صورت ویژه در بخش‌های جداگانه برادران و خواهران آغاز شده است.

دوره یاد شده با حضور بیش از 100 دانشجوی خواهر و برادر دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار شد که طی ۱۰ روز در دانشگاه فنی شماره 1 پسران به فراگیری آموزه‌های ناب تشکیلاتی و معرفتی می‌پردازند.

بیاتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دانشجویان جهادگر هر چه سریع‌تر باید اتاق وضعیت جنگ اقتصادی را در دانشگاه‌ها به‌صورت عملیاتی و با رویکرد جذب مشارکت مردمی راه‌اندازی کنند.

وی گفت : استکبار جهانی همواره به‌دنبال فریب دادن جوانان ایرانی است تا با تغییر در باورهای آنان، تفکر تسلیم و ناامیدی را در کشور گسترش بدهد.

وی افزود: دشمنان با این اقدام قصد دارند جوانان ایرانی که موتور محرک پیشرفت کشور هستند را از مسیر اصلی تلاش و پیشرفت منحرف کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

استکبار جهانی همواره به‌دنبال فریب دادن جوانان ایرانی است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.