تیم فوتبال الدحیل در ۳ فصل از لیگ فوتبال ستارگان قطر تنها یک شکست داشته و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال الدحیل قطر قرار است تا در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتبال آسیا برابر تیم پرسپولیس ایران که یکی از ۲ نماینده کشورمان در این مرحله از مسابقات‌ها است، قرار گیرد.

  • حضور تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به زمانی است که نامش هنوز لخویا بوده و برابر تیم پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فصل ۲۰۱۷ بوده است. پرسپولیس در این دیدار توانسته بود لخویا را با نتیجه یک بر صفر شکسته دهد و تا مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

آمار و ارقام حریف پرسhttps://www.yjc.ir/files/fa/news/1397/5/22/8470221_310.jpgپولیس در آسیا

  • الدحیل قطر این فصل را طوفانی آغاز کرده و توانسته تمامی دیدار هایش در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم پیروزی ۱۰۰ درصدی در کارنامه خود ثبت کرده و با میانگین نمره ۷/۰۷ بهترین تیم فوتبال غرب آسیا است که در این مسابقات حضور دارد.

آمار و ارقام حریف پرسپولیس در آسیا

  • تیم الدحیل قطر، لیگ ستارگان قطر را درنوردیده و دیگر هیچ سختی برای قهرمانی در این لیگ ندارد. تنها باخت الدحیل در سال‌های اخیر لیگ ستارگان قطر مربوط به ۲ فصل گذشته است.

آمار و ارقام حریف پرسپولیس در آسیا

  • حالا این شیاطین سرخ قطری در روز‌های نزدیک دیدار خود برابر تیم پرسپولیس ایران حریف خود، تیم فوتبال الخور را توانسته ۶ تایی کرده و با ۹ گل زده در رده دوم جدول لیگ فوتبال قطر قرار گیرد و به نوعی به دنبال انتقام از نماینده فوتبال ایران باشد.
  • اولین دیدار تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و پرسپولیس ایران سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷است.

بیشتر بخوانید:دلیل حضور حقیقی در باشگاه پرسپولیس مشخص شد


انتهای پیام/

غول سرخ قطری به دنبال انتقال از پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار