کشف ۱۶۴ تن مواد غذایی احتکار شده در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۱۶۴ تن مواد غذایی و پکیج احتکار شده به ارزش ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهر زاهدان خبر داد.

کشف ۱۶۴ تن مواد غذایی احتکار شده در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در پی یک سری تحقیقات گسترده میدانی به اطلاعاتی در خصوص دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده در یک انبار بزرگ در شهر زاهدان دست یافتند.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی با شناسایی محل با کنترل نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از این انبار بزرگ ۱۱۰ تن انواع مواد غذایی احتکار شده شامل روغن، چای، قند، شکر و برنج کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین رابطه ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی استان در بازرسی از ۲ انبار دیگر در حاشیه شهر زاهدان ۵۵ تن برنج و ۴۰ دستگاه پکیج احتکار شده کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به پلمب این ۳ انبار و معرفی افراد متخلف به مقام قضائی خاطر نشان کرد: ارزش‌های کالا‌های کشف شده ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورده شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

کشف مواد غذایی احتکار شده در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار