در نشست خبری مطرح شد؛

برنامه‌های متنوع روی آنتن شبکه دانایی و خردورزی/ «مهمان خانه» ظهرگاهی شبکه چهار را ببینید

مدیر شبکه چهار سیما به تشریح برنامه های متنوع این شبکه با توجه به رویکردهای جدید پرداخت.

برنامه های متنوع شببکه چهاربه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز نشستی خبری با حضور مسعود معینی‌پور مدیر شبکه چهار سیما و اصحاب رسانه برگزار شد. معینی‌پور در این نشست خبری، خیلی کوتاه به معرفی برنامه های جدید شبکه چهار پرداخت.

وی درباره برنامه جدید پیشران گفت: «پیشران» عنوان برنامه جدید گروه دانش شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان است که ویژه فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان کسب و کارهای نوپا تهیه و تولید می شود.

معینی پور درباره برنامه زاویه و شوکران هم اظهار کرد: برنامه «زاویه» با حضور اندیشمندان و صاحب نظران در فضایی مباحثه ای و علمی به طوری که موافق و مخالف امکان طرح دیدگاه های خود را داشته باشند، سه شنبه ها ساعت 21 به روی آنتن می رود. برنامه «شوکران» هم شخصیت‌هاى تراز اول فکرى و فرهنگى پیرامون داغ‌ترین مباحث اندیشه، فرهنگ و سیاست را به میدان گفتگو می آورد.

مدیر شبکه چهار سیما درباره سایر برنامه های جدید این شبکه تلویزیونی بیان کرد: مجله ظهرگاهی «مهمان خانه» با بخش های متنوع و کارشناسان متخصص شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا 16 به صورت زنده از این شبکه پخش می شود. برنامه «گستره شریعت» هم مهمترین و اساسی ترین مسائل چالش برانگیز را با حضور اساتید برجسته و صاحب نظر دانشگاه و حوزه کشور مطرح می کند.

وی در پایان گفت:  «کتاب 4»، «پایان ناباروری»، «طلوع» ، «پیش رو» بخش دیگری از برنامه های شبکه چهار هستند. هر روز در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه 4 یک اثر سینمایی به روی آنتن می رود. سریال جذاب و دیدنی «دوران کهن» هم شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:00 پخش می شود. البته برای ماه محرم سریال معصومیت از دست رفته روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

برنامه های جدید شبکه چهار معرفی شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار