نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

راه والیبال ارومیه تحت هر شرایطی ادامه دارد / شهرداری می تواند اسپانسر تیم شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:راه والیبال ارومیه چه با نام شهرداری ارومیه و چه با نام دیگر در فصل جدید ادامه دارد.

راه والیبال ارومیه تحت هر شرایطی ادامه دارد / شهرداری می تواند اسپانسر تیم شودسید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ با اشاره مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر انحلال تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:فرصت کافی برای انتخاب اسپانسر و سرمایه گذار جدید نیست.

وی ادامه داد:اگر فرمانداری ارومیه مصوبه شورای شهر را رد کند،شهرداری به مدت یک فصل می توانند اسپانسری تیم را بر عهده گیرد و اگر فرمانداری موافق شورای شهر و مصوبه باشد همه مسئولان باید همکاری همدیگر برای پیدا کردن اسپانسر جدید تلاش کنند.

نماینده مردم ارومیه در‌خانه ملت گفت:تحت هر شرایطی راه والیبال ارومیه ادامه دارد،چه با نام ارومیه و یا نام دیگر.

وی ادامه داد: والیبال در خون مردم ارومیه جریان دارد و باید برای پایدار این تیم تلاش شود.

بهادری تصریح کرد:شهرداری ارومیه برای فصل جدید با مربی و دو بازیکن دیگر ،در مجموع ۴ میلیارد تومان قرار داد امضا کرده است که در شرایط فعلی این مبلغ کلان اصلا به نفع شهردای ارومیه نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: شهرداری ارومیه می توانست به جای استفاده از بازیکنان غیربومی از بازیکنان بومی خود استفاده کند تا به خاطر هزینه های زیاد با مجبور به انحلال تیم نباشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری می خواست با دو تیم فصل جدید را شروع کند که با ادامه این روند هر دو تیم نیز منحل می شوند.

 

انتهای پیام/ی

 

راه والیبال ارومیه ادامه دارد

برچسب ها: جوانان ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.