کلنگ زنی ساختمان جدید ثبت احوال زرند

با اعتبار پیش بینی شده‌ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، کلنگ احداث ساختمان جدید اداره ثبت احوال شهرستان زرند به زمین زده شد.

کلنگ زنی ساختمان جدید  ثبت احوال زرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا زین الصالحین در این مراسم کلنگ زنی گفت: این ساختمان به متراژ ۴۰۵ متر مربع و با اعتبار پیش بینی شده‌ ۱۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال که از این مبلغ میزان ۳ میلیارد ریال آن در حال حاضر جهت شروع به کار این پروژه تامین شده است.

وی افزود: طرح توسعه این پروژه به طور تمام و کمال برنامه ریزی و تعریف شده است وپیش بینی شده در 2سال به نتیجه برسد.

 حسین امیری نیز در این آیین با اشاره به این موضوع که شهرستان زرند جزو پر حادثه خیز‌ترین مناطق استان و کشور میباشد، گفت: طی وقوع زلزله‌های متعدد از سال ۱۳۸۳ تا کنون زیرساخت‌های زیادی در سطح شهرستان آسیب دیده اند که یکی از این زیر ساخت ها، ساختمان‌های ادارات مختلف میباشند که باید به طور کامل بازسازی و نوسازی شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: طی ملاقاتی که در هفته گذشته با دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و کشور انجام شد، مقرر گردید اعتباراتی نیز جهت مرمت، بازسازی و نوسازی بازار و ادارات دادگستری و زندان زرند تخصیص داده شود.

حبیب الله خنجری فرماندار نیز گفت: طی زلزله‌های اخیر بخصوص در سال ۱۳۹۵، بسیاری از زیرساخت‌های شهرستان بخصوص ساختمان ادارات زرند مورد آسیب قرار گرفتند که به طور ویژه پیگیری بازسازی و مقاوم سازی ساختمان ادارات در دستور کار ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند قرار گرفت.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ضمن ابراز امیدواری از تخصیص به موقع اعتبارات لازم این پروژه از محل اعتبارات ستاد بحران و حوادث استان و اتمام این پروژه در موعد مقرر، از ضرورت اجرای این طرح سخن گفت و افزود: متمرکز بودن ارائه کلیه خدمات به متقاضیان در اداره ثبت احوال شهرستان زرند و همچنین جوابگو نبودن ساختمان فعلی برای زیر‌پوشش قرار دادن کلیه خدمات از ضروریات ساخت این بناست.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی ساختمان ثبت احوال زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار