رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی با توجه به برخی مشکلات مشترک می توانند در کنار هم دستاوردهای خوبی داشته باشند.

تعامل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی با هدف کاهش آسیب های اجتماعیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت : سازمان بهزیستی به لحاظ تعدد وظایفی که به عنوان یک سازمان بزرگ برعهده دارد، منابع و وظایف باهم همخوانی ندارد، و بر این اساس در بحث توانمندی جمعیت تحت پوشش جایگاه واقعی خود را نتوانسته کسب کند.

وی افزود:هماهنگی درون بخشی و برون بخشی راهکار رفع مشکلات است، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی با توجه به برخی مشکلات مشترک می توانند در کنار هم دستاوردهای خوبی از تعامل،همکاری و فعالیت مشترک داشته باشند و ما هم آمادگی این همکاری را در منطقه داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اهمیت پیشگیری در کاهش برخی آسیبهای اجتماعی تصریح کرد: برای رفع و کاهش مشکلاتی مانند معلولیت ها، اعتیاد، طلاق و ... می توانیم کارهای مشترکی انجام دهیم.

همچنین صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه تجربیات و اقدامات خوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حوزه بهزیستی جای امیدواری در تعامل بهزیستی و دانشگاه است، گفت: در زمینه پیشگیری از بروز مشکلاتی مانند معلولیت، اعتیاد، طلاق و ... می توانیم همکاری و تعامل داشته باشم چرا که اهداف مشترک است و در کنار هم هستیم.

وی افزود: با توجه به دغدغه های مشترک تعامل دانشگاه های علوم پزشکی در استان با بهزیستی خوب است و برگزاری دوره های آموزشی مشترک در پیشگیری مشکلات ذکر شده نتایج قابل توجهی خواهد داشت.

مطهری معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تقدیر از همکاری بهزیستی در راه اندازی مراکز مشاوره در جنوب کرمان نیز گفت:بهزیستی در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی همکاری کنند تا دوره های بیشتری برگزار شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار