رئیس اداره اوقاف ناحیه سه شیراز گفت: اختتامیه طرح نشاط معنوی ۲۵ مرداد ماه امسال در بقعه سید نظام‌الدین محمود (شاه داعی‌الی الله) شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی رئیس اداره اوقاف ناحیه سه شیراز بیان کرد: طرح نشاط معنوی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌هایی که در محل بقعه شاه داعی‌الله شیراز به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی طرح  نشاط معنوی برگزار شد، افزود: امسال ۵۲۳ نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده اند.

صفری گرائی تصریح کرد: این کلاس‌ها در زمینه کلاس‌های هنری از جمله گل‌سازی، خیاطی، آموزش شنا و ورزش، بافتنی و نقاشی، کلاس‌های کمک آموزشی در رشته‌های ریاضی در پایه‌های مختلف تحصیلی اول تا هفتم و آموزش و حفظ قرآن موفق شده است، نظر خانواده‌های بسیاری را در این منطقه از شهر شیراز به خود جلب کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در مراسم اختتامیه این طرح تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی همراه با جایزه ویژه دانش آموزان و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله فعالیت‌های مراسم اختتامیه است، که با همکاری روحانیون مبلغ اختتامیه طرح نشاط معنوی در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی اختتامیه طرح نشاط معنوی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.