سردبیر سایت رجانیوز تغییر کرد +عکس

علی نادری سردبیر پایگاه خبری تحلیلی رجانیوز در صفحه توییتر خود اعلام کرد که از این پس سردبیری این سایت را بر عهده نخواهد داشت.

رجانیوزبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی نادری سردبیر پایگاه خبری تحلیلی رجانیوز با انتشار پست‌هایی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که از این پس سردبیری این سایت را بر عهده نخواهد داشت و یکی از افراد همان مجموعه این مسئولیت را عهده‌دار خواهد شد.

نادری در توییتر نوشت:

"از سال‌ ۸۵ یک سایت خبری به نام #رجانیوز شد بخش مهمی از زندگیم. بیش از شش از این سالها هم کار سردبیری و مدیریت سایت بر عهده‌ام بود.

و حالا دیگر وقت رفتن و جدایی رسیده؛ این بار سنگین را به جوانترهای پرورش یافته در همین پایگاه تحویل دادم تاهم ببالند و هم بهتر از قبل اداره‌اش کنند.

در همه این سال‌ها سعی کردیم مستقل و غیروابسته به هر نهادی و مجموعه‌ای #رجانیوز را اداره کنیم، تا زبانمان کند نباشد در بیان آنچه که معتقد بودیم حق و حقیقت و است.

سختی کشیدیم، نداری و فشار و هجمه و دادگاه و بازداشت و هتک آبرو و ... همه را به جان خریدیم اما از میدان به در نرفتیم.

خدا را شاکرم که در همه این سال‌ها #رجانیوز در جناح #خامنه‌ای بود. در جناح مهدی نوروزی، جناح ابوحامد فاطمیون، جناح #بیضایی، جناح #حججی،  جناح روضه، جناح #قاسم_سلیمانی و جناح همه مردان خدا.

خداوندا شاهدی که در دل آرزوی رسیدن به قافله مردان خدا را داریم؛ ما را محروم نکن ..."

رجانیوز

رجانیوز

رجانیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار