قربانیان تروریسم باید صدای خود را به گوش جهانیان برسانند

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل گفت قربانیان تروریسم برای خشکاندن ریشه تروریسم باید صدای خود را به گوش همه جهانیان برسانند.

قربانیان تروریسم باید صدای خود را به گوش جهانیان برسانندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری یونی ایندیا، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل گفت، قربانیان تروریسم در اقصی نقاط جهان باید صدای خود را به گوش همه جهانیان برسانند.

دبیرکل سازمان ملل گفت: «برای آنکه ریشه تروریسم برای نسل‌های آینده خشک شود افرادی که قربانی تروریسم بوده اند می‌بایست همه تلاش خود را به کار بندند تا تروریسم تاثیری بر نسل‌های آینده نداشته باشد.»

گوترش که در نمایشگاهی با موضوع نجات از تروریسم سخن می‌گفت افزود: «همه ما می‌توانیم از کسانی که تروریسم را تجربه کرده اند یاد بگیریم.»

جوامع انسانی در سراسر جهان هر روزه برای یافتن راه‌هایی برای مبارزه و ایستادگی در برابر تروریسم و افراطی گری می‌کوشند و این کوشش‌ها علاوه بر مدارس در عبادتگاه‌ها نیز قابل لمس است.

گوترش افزود: «وقتی ما به مساعدت قربانیان و بازماندگان تروریسم می‌شتابیم، وقتی که به صدای آن‌ها گوش می‌دهیم، وقتی که ما به حقوقشان احترام می‌گذاریم و به آن‌ها حمایت و عدالت می‌دهیم این همان تبلور برآمده از پیوند‌های مشترک برای کاستن از خسارت‌های تروریسم است.»

انتهای پیام/

سخنان دبیرکل سازمان ملل درباره تروریسم

برچسب ها: سازمان ملل ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار