نگرانی حدود ۷۰ درصد زنان انگلیسی از مورد تجاوز قرار گرفته شدن در جشنواره‌ها!

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که بیشتر زنان در انگلیس از افزایش ناامنی در رویداد‌ها و جشنواره‌های این کشور ابراز نگرانی کرده‌اند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، نتایج پژوهش دانشگاه دورام واقع در انگلیس نشان داد که از هر 10 زن انگلیسی، 7 نفر آنها اعلام کرده اند که نگرانند در رویدادهای مختلفی که در این کشور برگزار می شود، مورد آزار و اذیت جنسی قرار بگیرند.

بر اساس این پژوهش، 30 درصد زنان اعلام کردند که در اینگونه رویدادها مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند و 10 درصد هم اعلام کردند مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. در میان مردان هم 5 درصد اعلام کردند در رویدادهای انگلیس مورد آزار جنسی و یک درصد مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

پژوهش دانشگاه دورام به بررسی این مسئله پرداخت که مردم انگلیس تا چه حد در رویدادهایی که در این کشور برگزار می شود، احساس امنیت می کنند. دو سوم شرکت کنندگان در این پژوهش زن بودند و بیش از نیمی از آنها بالای 30 سال داشتند.

بر اساس این پژوهش، دو سوم شرکت کنندگان (64 درصد) اعلام کردند که در اینگونه رویدادها نگران وقوع جنایاتی مثل دزدی هستند و بیش از نیمی از آنها (53 درصد) اعلام کردند از وقوع خشونت های فیزیکی نگرانند. 66 درصد آنها هم اعلام کردند از اینکه مورد آزار و اذیت یا تجاوز جنسی قرار بگیرند نگرانند.

نتایج این پژوهش همچنین نشان داد درصد زنانی که نگران آزار و اذیت یا تجاوز جنسی هستند از مردان بیشتر است.

این پژوهش پس از آن انجام شد که مؤسسه «یوگاو» اعلام کرد از هر 5 نفر در انگلیس یکی از آنها اعلام کرده اند که در فستیوال هایی که در این کشور برگزار می شود مورد آزار و اذیت یا تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

هر ساله تعداد زیادی جشنواره و فستیوال در انگلیس برگزار می شود که افراد زیادی هم از داخل این کشور و هم از کشورهای دیگر در این رویدادها شرکت می کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار