پدر فداکار، ناجی جان پسرش قبل از سقوط شد +فیلم

کودکی که به تصور وارد شدن دزد به خانه از پنجره طبقه هفتم یک آپارتمان بالا رفته و آویزان مانده بود در آخرین لحظات و پیش از سقوط توسط پدرش نجات یافت.

لحظه آویزان ماندن کودک خردسال از طبقه 7 + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فداکاری کم نظیر یک مرد را در نجات فرزندش به تصویر می کشد. این ویدئو این پدر فداکار را در حال صعود از یک ساختمان برای نجات پسرش که از طبقه هفتم آویزان بود نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود این مرد پس از رساندن خود به پسرش با کمک یک طناب موفق می شود او را به داخل آپارتمان برگرداند. این مرد به همراه پسر 7 ساله اش از این حادثه جان سالم بدر بردند.


بیشتر بخوانید : ناکامی آدم‌ربا در ربودن دختر خردسال +فیلم 


بنا به گزارش رسانه های محلی چین در لحظه وقوع حادثه پسر خردسال به تنهایی در خانه حضور داشت. او پس از شنیدن صداهایی مشکوک در حالی که خیال می کرد یک دزد در حال شکستن درب خانه است از پنجره طبقه هفتم بالا رفته بود. هنوز زمان دقیق این حادثه مشخص نشده اما محل وقوع آن شهر "فوشان" چین بوده است.

گفتنی است؛ پلیس چین با انتشار این ویدئو ضمن هشدار مجدد به والدین از آنها خواست تا تحت هیچ شرایطی فرزندان خود را در خانه تنها رها نکنند.

انتهای پیام/

لحظه نجات کودک آویزان از طبقه هفتم آپارتمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار