عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

ساخت برنامه‌های تلویزیونی پزشکی با نظر کارشناسی باشد

نوبخت گفت: برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی پزشکی از نظرات کارشناسان وزارت بهدات و نظام پزشکی بهره گرفته شود.

وقتی نمی‌توان نقل و انتقال مالی انجام داد، در عمل تحریم هستیمبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  در مراسم گرامیداشت جایگاه ارزشمند پزشکان اظهار کرد: موهبت الهی  شامل حال پزشکان شده که به این لباس ملبس شده اند و باید قداست این حرفه حفظ شده و دیگران هم به این حرفه ارزشمند، احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: با تلاش‌ها و خدمات هزاران پزشک که به تربیت نیروی انسانی، آموزش و خدمات رسانی  به بیماران پرداختند، جایگاه پزشکی کشور بسیار والا است.

انجام ۱۰۰ هزار عمل جراحی رایگان در سال های دفاع مقدس

نوبخت با بیان اینکه افراد بزرگی در حوزه پزشکی فعالیت دارند، افزود: جامعه پزشکی در طول دوران انقلاب اسلامی خدمات شایانی را اداشته است؛ برای مثال در طول ۸ سال دفاع مقدس، ۱۰۰ هزار عمل جراحی به صورت رایگان توسط جامعه پزشکی انجام شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: روز پزشک فقط محدود به یک روز خاص در طول سال نیست، بلکه هر روز، روز پزشک است و خوشبختانه در حوزه پزشکی، همیشه اتحاد خوبی بین جامعه پزشکی وجود داشته و امروز با توجه به شرایط دشوار کشور، این اتحاد ضروری است و باید با همکاری و همفکری، بار عظیم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بر دوش بکشیم و تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ضمن انتقاد از برخی برنامه‌های تلویزیونی گفت:  برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی با موضوع پزشکی حتما باید از نظرات وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی استفاده شود.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات اظهار کرد: در ظاهر عنوان می‌کنند که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نمی‌شود، اما واقعیت این است که وقتی نمی‌توان نقل و انتقال مالی انجام داد، در عمل تحریم هستیم؛ بنابراین با همکاری، اتحاد و همفکری در این زمینه نباید اجازه دهیم که مردم نگران شده و بیماران سرگردان شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.