آیت‌الله علوی‌گرگانی عنوان کرد؛

الویت بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئله اشتغال و درمان ایثارگران است

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: اولویت بنیاد شهید و امور ایثار‌گران مسئله اشتغال و درمان ایثارگران، خانواده‌های ایثار‌گران و شهدا است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:در هر کشوری که جنگ شود تبعاتی به آن وارد می‌شود و هزینه سنگینی بر عهده جامعه و دولت قرار می‌دهد، همچنین رسیدگی به خانواده شهدا و ایثار گران به چشم نمی‌آید ولی هزینه سنگینی را بر عهده دولت قرار داده و باید افرادی که توانایی لازم را برای کار دارند از محیط مصرفی خارج شوند.

مرجع تقلید شیعیان  عنوان کرد: برخی از جانبازان از وضعیت خود اظهار نارضایتی کردند ولی درعین‌حال خداوند شما را یاری خواهد کرد و از این به بعد خداوند کمک می‌کند و پیروزی برای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نباید دولت در این زمینه تنها گذاشته شود اضافه کرد: مردم با مشاهده تلاش‌های دولت دلگرم می‌شوند و از برخی دغدغه‌های آن‌ها کاسته خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه بیان کرد: اولویت بنیاد شهید و امور ایثار‌گران مسئله اشتغال و درمان ایثارگران، خانواده‌های ایثار‌گران و شهدا است.

وی با بیان اینکه خدا قول یاری به‌حق را داده است یادآورشد: آمریکا، استکبار و تمام دنیا در برابر ایران تسلیم خواهد شد و 100 درصد پیروزی برای مستضعفین است و خداوند به جبهه حق کمک و یاری خواهد رساند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی افزود: تعداد جانبازان 572 هزار نفر و در مجموع به همراه خانواده‌های آنان سه میلیون و 300 هزار نفر عضو بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

انتهای پیام/ ح

نباید دولت در کمک به خانواده شهدا و ایثارگران تنها گذاشته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار