هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

دربی تبریزی‌ها با طعم ولزی/ تقابل زرد پوشان و جنگ برای صدرنشینی

لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۶ دیدار وارد هفته ششم می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ذوب آهن به مصاف پدیده می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنج شنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود که دربی تبریز و بازی ذوب آهن برابر پدیده از مهم ترین بازی های این هفته به شمار می آید. تیم های استقلال و پرسپولیس به علت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازی  خود را با تاخیر برگزار می کنند و در روزهای 22 و 23 شهریور ماه به مصاف حریفان خود می روند. همچنین بازی های لیگ برتر به علت اردوی تیم ملی  20 روز بعد از پایان هفته ششم تعطیل می شود و تیم ها در این مدت می توانند نقاط ضعف خود را ترمیم کنند.

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم

تراکتورسازی-گسترش فولاد تبریز/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 18

دربی تبریز میان تیم های فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد امروز پنج شنبه برگزار می شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی هفته گذشته برابر سپاهان  توانست بازی باخته را با تساوی تعویض کند و یک امتیازبا ارزش در بیرون از خانه  بدست آورد و با 6 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار بگیرد.شاگردان توشاک با حمایت هواداران پرشور خود قصد دارد از سد همشهری خود در دربی تبریز بگذرد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن سوی میدان، تیم ماشین سازی تبریز هفته گذشته  برابر تیم ذوب آهن اصفهان شکست خورد و فیروز کریمی بعد از این باخت از سوی نصیر زاده مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این تیم تبریزی برکنار شد.یوسف بخشی زاده از سوی مسئولان گسترش فولاد به عنوان مربی موقت این تیم انتخاب شده است  تا در چند  روز آینده سرمربی جدید معرفی شود به هر حال به نظر نمی رسد تیم تراکتورسازی کار سختی در دربی تبریز داشته باشد اما اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست و باید دید برکناری  فیروز کریمی شوک مثبتی در تیم ماشین سازی ایجاد می کند یا نه!

تیم تراکتورسازی برای دربی تبریز مصدوم و محرومی ندارد اما اسماعیل فرهادی، پیمان بابایی و احمد موسوی از گسترش فولاد با مصدومیت مواجه هستند و حضورشان در بازی روز پنج شنبه مشخص نیست.

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم

ذوب آهن- پدیده مشهد/ ورزشگاه فولاد شهر ساعت 19

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر گسترش فولاد تبریز در خارج از خانه  با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و با 8 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.این تیم اصفهانی  قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و با برتری برابر تیم پدیده مشهد به تعطیلات لیگ برتر برود اما کار سختی برابر این تیم صدرنشین دارد.

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد  تاکنون عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر داشته است و با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم مشهدی قصد دارد با برد برابر ذوب آهن روند رو به رشد خود را ادامه بدهد و با تثبیت صدرنشینی خود به تعطیلات لیگ برتر برود.

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم

سپیدرود رشت-صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه سردار جنگل ساعت 19:10

تیم سپیدرود رشت هفته گذشته برابر استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.باشگاه سپیدرود رشت هنوز با مشکلات مالکیتی مواجه است و مدتی پیش مالک این باشگاه دوباره تغییر یافت و به دوستان علی کریمی واگذار شد.

علی کریمی هم که فصل گذشته هدایت تیم سپیدرود رشت را برعهده داشت از سوی مالک جدید دوباره سکان هدایت این تیم شمالی را برعهده گرفت.به هر حال باید دید تغییر و تحولات مدیریتی و کادرفنی سپیدرود رشت شوک مثبتی در این تیم شمالی ایجاد می کند یا نه!

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته در ورزشگاه خانگی اش برابر پرسپولیس با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و با 4 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.به هر حال به نظر نمی رسد برزیل ایران کار سختی برابر تیم قعر نشین سپیدرود رشت داشته باشد.

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم

پارس جنوبی جم-سپاهان/ ساعت 20:00

تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا با یک گل مغلوب شد و با 7 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.این تیم جنوبی قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم خود از سد زردپوشان اصفهانی بگذرد تا با برد به تعطیلات لیگ برتر برود.

در آن سوی میدان، زرد پوشان اصفهانی هفته گذشته در حالی که 2 گل از حریف تبریزی خود جلو بودند در نهایت نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و به تساوی در خانه رضایت دادند.

مسئولان تیم سپاهان و قلعه نویی سرمربی این تیم نسبت به عملکرد داور بازی این تیم برابر تراکتورسازی اعتراضاتی داشتند و حتی شکایت نامه ای تنظیم کردند و به سازمان لیگ ارسال کردند.آنها معتقدند داوران در طول 5 بازی این اشتباهاتی داشتند که کمیته داوران باید به این موضوع رسیدگی کند.

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم

فولاد-سایپا/ ساعت20:15

تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در خارج از خانه برابر استقلال یک تساوی باارزش کسب کرد و با 8 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.این تیم خوزستانی قصد دارد از میزبانی خود نهایت استفاده را کند و با برتری برابر نارنجی پوشان سایپا به تعطیلات لیگ برتر برود.در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا بعد از چند هفته ناکامی هفته گذشته توانستند با یک گل برابر پارس جنوبی جم به برتری برسند و با 7 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

این تیم قصد دارد روند رو به رشد خود را ادامه بدهد اما کار سختی در گرمای هوای اهواز پیش رو دارد.

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم

پیکان- استقلال خوزستان/ ساعت 20:15

تیم پیکان هفته گذشته برابر پدیده با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با 6 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.این تیم به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد.در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی هفته گذشته با 2 گل از سد تیم سپیدرود رشت عبور کرد و با 6 امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داد.

این تیم اهوازی برای ارتقای جایگاه خود باید این بازی را برنده شود اما کار سختی برابر پیکان دارد.

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم


بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار