خداحافظی از خستگی چشم با استفاده از ماساژور جدید شرکت Aurai

شرکت Aurai ماساژور جدید خود را رونمایی کرد.این دستگاه که برای ماساژ دادن چشم‌های شما طراحی شده است از آب گرم برای این‌کار استفاده می‌کند.

خداحافظی از خستگی چشم با استفاده از ماساژور جدید شرکت Auraiبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها به‌دلیل استفاده مداوم از تلفن‌های هوشمند و رایانه شخصی، چشم‌های ما فشار زیادی را تحمل می‌کنند. این خستگی با خواب از بین می‌رود. اما اگر زمانی برای خوابیدن و ازبین بردن خستگی چشم‌های خود نداشته باشیم چه‌کار کنیم؟ در این مواقع ماساژ چشم، بهترین درمان برای رفع خستگی هستند.

شرکت Aurai در IFA 2018، ماساژور جدید خود را رونمایی کرد. حسی که استفاده از این دستگاه به شما می‌دهد همانند حس گذاشتن حوله‌ی گرم روی صورت و ماساژ دادن آن است. پرچم‌دار ماساژورهای شرکت Aurai به‌راحتی روی چشم‌های شما قرار می‌گیرد و باعث اذیت شدن آن‌ها نمی‌شود. این دستگاه با یک کابل ضخیم به دستگاه کنترلش متصل است. تنها نقطه ضعف این دستگاه که می‌تواند باعث اذیت شدن شما شود این است که برای استفاده از آن باید در جای خود بی حرکت بنشینید.

با این ماساژور، Aurai قصد دارد شما در هر مکانی تجربه‌ی یک ماساژ آرامش‌بخش را داشته باشید.این دستگاه به هیچ کنترل کننده خارجی متصل نیست و شما می‌توانید تنها با اضافه کردن کمی آب به مخزن هدست خود و کنترل کردن درجه آن از این وسیله استفاده کنید. متاسفانه این دستگاه تنها با آب‌گرم کار می‌کند و قادر به ماساژ دادن با آب سرد نیست اما به‌طور کلی تجربه‌ی استفاده از این دستگاه‌، مشابه دیگر ماساژورهای گران‌قیمت این شرکت است.

این دستگاه مشکل کوچکی در وزن بدنه دارد که شرکت باید آن‌ را رفع کند زیرا به بینی فشار وارد می‌کند. در ادامه چند عکس از این محصول مشاهده می‌کنید:

خداحافظی از خستگی چشم با استفاده از ماساژور جدید شرکت Aurai

خداحافظی از خستگی چشم با استفاده از ماساژور جدید شرکت Aurai

خداحافظی از خستگی چشم با استفاده از ماساژور جدید شرکت Aurai

 


بیشتر بخوانید:  پرطرفدارترین بازی‌های رایگان اندروید در سال 2018


انتهای پیام/

ماساژور جدید چشم

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار