افزایش ۶۷ درصدی خودکشی در میان نوجوانان انگلیسی

داده‌های دفتر آمار ملی انگلیس حاکی از آن است که میزان خودکشی نوجوانان در انگلیس و ولز در ۷ سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، داده های «دفتر آمار ملی» نشان داد خودکشی در میان نوجوانان انگلیس و ولز از سال 2010 تا 2017 با 67 درصد افزایش همراه بوده است.

بر اساس این داده ها، تنها در سال گذشته میلادی 187 نوجوان زیر 19 سال دست به خودکشی زده اند. این در حالی است که در سال پیش از آن این رقم 162 نفر بود که در مدت یک سال با 15 درصد افزایش همراه بوده است.

در سال 2010، تعداد نوجوانانی که دست به خودکشی زده بودند، 112 نفر بود. از آن زمان تاکنون هزینه تحصیلات افزایش یافته است. این درحالی است که پژوهش های اخیر رسانه های اجتماعی را عامل اصلی افزایش اضطراب و افسردگی در میان نوجوانان عنوان کرده است.

«باربارا کیلی»، وزیر دولت سایه برای سلامت روانی در انگلیس در گفتگو با ایندیپندنت اعلام کرد: این آمارها نشان‌دهنده یک «رسوایی ملی» است. این مسئله واقعا باعث ایجاد مشکل می شود؛ زیرا هفته آینده روز جلوگیری از خودکشی است. متأسفانه نوجوانانی که با مشکل سلامت روانی مواجه هستند، خدمات مورد نیاز خود را در این دولت دریافت نمی کنند. برخی از آنها هم باید مدتها در نوبت بمانند تا بتوانند این خدمات را دریافت کنند (گاهی بیش از 18 ماه).

وی در ادامه افزود: حزب کارگر موظف است سلامت روانی نوجوانان را در اولویت قرار دهد. ما باید بودجه مورد نیاز برای اینگونه خدمات را افزایش دهیم و همچنین یک مشاوره در همه مدارس راهنمایی مستقر کنیم.

«اندی بل»، معاون اجرایی مرکز خیریه سلامت روانی اعلام کرد: خودکشی یک نوع تراژدی برای همه جوامع محسوب می شود و ما باید تلاشها برای مقابله با خودکشی را افزایش دهیم. هر ساله حدود 6000 نفر در همه سنین بر اثر خودکشی جان خود را از دست می دهند و ما باید تلاش خود برای مقابله با این اقدام را افزایش دهیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
کاش به 100 درصد برسه لااقل ما بریم جاشون کار کنیم
آخرین اخبار