خطر بزرگی که از بیخ گوش بازدیدکنندگان یک موزه گذشت! +فیلم

بازدیدکنندگان یک موزه که برای تماشای آزمایش دور هم جمع شده بودند، صحنه‌ای هیجان انگیز و در عین حال خطرناک را شاهد بودند.

خطر بزرگی که از بیخ گوش آزمایش کنندگان گذشت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند شهروند در آرکانزاس آمریکا که برای تماشای یک آزمایش دور هم گردآمده بودند با مشاهده صحنه ای دچار وحشت و هیجان شدند؛ زن و مردی با استفاده از وسایل ایمنی چون دستکش، عینک و غیره اقدام به ترکیب نیتروژن مایع و آب نیمه جوش کردند که حاصل آن فعل و انفعالاتی ناگهانی بود؛ تجربه‌ای میان سحر و علم که تماشاگران را متحیر کرد. به محض ادغام این دو مایع با یکدیگر ابری بزرگ از دل یک انفجار متولد شد و سراسر محل آزمایش را فرا گرفت. خوشبختانه در این ماجرا هیچکس صدمه ای ندید.

گفتنی است؛ این آزمایش در قسمتی امن از یک موزه واقع در لیتل راک توسط کارمندان این محیط برای بازدیدکنندگان انجام شد و به گفته کیلی باس رئیس ماموران امنیتی موزه به خاطر خارج از کنترل شدن آزمایش، آسیب هایی به محیط ساختمان وارد شد. در ادامه فیلمی که کارکنان موزه در اینستاگرام خود منتشر کردند را مشاهده می کنید.


بیشتر بخوانید:دود غلیظ حاوی گازهای مضر موجب نگرانی شهروندان نیویورک شد +فیلم


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.