تخفیف ۵۰ درصدی شهریه در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف ۵۰ درصدی شهریه در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

عبدالرسول پور عباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: دانشگاه های آزاد در سه بعد فرهنگی، آموزش و فناوری و اقتصاد دانش بنیان دارای اختیارات جدیدی خواهند شد.

پور عباس با بیان اینکه از این پس دانشگاه آزاد بیشتر کار نظارت بر روی دانشگاه‌های کشور را بر عهده خواهد داشت گفت: ان شاءالله در افق ۱۴۰۴ دانشگاه‌های استان یزد جزء دانشگاه‌های برتر کشور و منطقه شوند و انتخاب اول دانشجویان باشند.
وی به برنامه دانشگاه آزاد برای اشتغالزایی دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: اشتغالزایی دانشجویان دانشگاه آزاد بر مبنای دانش، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در بخش‌های مورد نیاز کشور خواهد بود.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد، وام شهریه با بهره ۲ تا ۳ درصد با دوره برگشت مناسب درنظر گرفته شده است و صندوق رفاه این دانشگاه نیز برنامه خوبی برای کم کردن دغدغه دانشجویان این دانشگاه در نظر دارد.

پور عباس افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد از تخفیف‌های شهریه‌ای مختلف بر اساس رشته و عملکرد داوطلب برخوردار خواهند شد که این تخفیف‌ها تا سقف ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است.

وی به ایجاد سیستم مدیریت هوشمند در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای فناوری اطلاعات خواهد بود و شفاف سازی و سهل کردن سیستم‌های اداری و نظارت قوی داشتن از جمله هدف‌های این سیستم مدیریت هوشمند خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان گفت: به معنای واقعی ایجاد دولت الکترونیک را در این دانشگاه دستور کار داریم و تمام بخش‌های دانشگاه‌های مختلف زیر مدیریت هوشمند سیستم جامع دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ غ

واگذاری اختیارات جدید به دانشگاه های آزاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
میتوانید دانشگاه را رایگان کنید.اول اینکه پروژه های کاربردی و عملیاتی تعریف کنید و جوری آموزش بدید که واقعا طرف بتونه از علمش برای حل مشکلات کشور استفاده کند و نه اینکه مثل دانشگاه سراسری هزینه بیت المال را صرف مقاله کنه.وقتی دانشجو توانمند تربیت کنید میتوانید از شرکت ها بورس بگیرید مثلا اگر دانشجو بتواند عملی کاری کند و شرکت بگوید من شما را بورس میکنم و در عوض تعهد بدهید تا چند سال برای ما کار کنید. حالت دوم این است که دانشگاه آزاد خودش این افراد را بورس کند به این صورت که بگوید هزینه تحصیل شما رایگان است و در عوض شما باید یک استارت آپ درست کنید (بعد از فارغ التحصیلی) و بخشی از سهام آن را در اختیار ما قرار دهید.