یک نماینده مجلس در توئیتر:

از اول مهرماه تعدادی از نمایندگان به کمپین #شفافیت_آرا می پیوندند

مخالفت نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح شفافیت آراء سبب شد تا برخی از نمایندگان در رابطه با آن توضیحاتی ارائه و در رابطه با عملی شدن این طرح وعده‌هایی دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی است. امیرآبای فراهانی در تازه‌ترین پست منتشر شده در حساب کاربری خود در توئیتر در رابطه با طرح شفافیت آرا نمایندگان توضیحاتی را ارائه کرده است. امیرآبادی فراهانی دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود نوشت:

"تا کنون ۱۵ نفر از همکاران #نماینده
اعلام کردند ، از اول مهر ۹۷ به کمپین #شفافیت_آرا_نمایندگان می پیوندند.
ما منتظر بقیه همکاران محترم هستیم...".

از اول مهرماه تعدادی از نمایندگان  به کمپین #شفافیت_آرا می پیوندند.

این توئیت در حالی منتشر شده است که چهارشنبه هفته گذشته نمایندگان مجلس در آخرین جلسه پیش از شروع تعطیلات تابستانی خود با یک فوریت طرح شفافیت آرا نمایندگان مخالفت کرده بودند.این موضوع سبب شد تا کاربران فضای مجازی از نمایندگان خود مطالبه ‌گری کنند که چطور ممکن است پیش از 160 نماینده طرح را امضا کند اما تنها 59 نفر با آن موافقت کنند.پس از این واکنش ها حاجی دلیگانی نماینده مردم استان اصفهان روز گذشته در حساب شخصی خود در توئیتر از راه حل جدید برای حامیان شفاف سازی پرده برداشت.


بیشتر بخوانید: راه حل جدید برای دغدغه حامیان شفافیت


این طور که امیرآبای فراهانی بیان کرده است گویا باید تا اول مهر ماه منتظر بود و دید کدام نمایندگان با این طرح موافقت خواهند کرد و به کمپین شفافیت آرا خواهند پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار