تاج: تیم ملی فوتبال برای سفر به ازبکستان مشکل ارزی داشت/ بانک مرکزی اولویت‌ها را در نظر بگیرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای فرستادن تیم ملی فوتبال به ازبکستان یکی از سخت‌ترین کار‌هایی که باید انجام می‌دادم تهیه ارز بود.

تاج: ارز مورد نیاز تیم ملی را از بازار تهیه کردممهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تخصیص نیافتن ارز دولتی به فدراسیون فوتبال و مشکلات پیش آمده برای فدراسیون گفت:  تنها حرفی که می توانم بزنم خطاب به تصمیم گیرندگان این موضوع خواهد بود، که دقت بیشتری در تصمیماتشان داشته باشند چون اینگونه فوتبال، فوتسال و  ورزش کشورمان رو به سکون و نابودی خواهد رفت. دیروز برای فرستادن تیم ملی فوتبال به ازبکستان یکی از سخت ترین کارهایی که باید انجام می دادم تهیه ارز بود. فوتبال یکی از عوامل نشاط مردم در جامعه است و مسئولان باید این موضوع را لحاظ کنند و در مورد اعطای ارز به تیم ملی فوتبال تصمیم جدیدی بگیرند.

تاج در مورد اقداماتی که فدراسیون برای حل موضوع تامین ارز سفر تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان انجام داده است گفت: با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و می دانم که وزیر هم ناراحت این موضوع است و هنوز نتوانسته این چالش را حل کند. با معاون رئیس جمهور نیز صحبت هایی داشتم و قول هایی را برای حل این موضوع به ما داده اند اما فعلا این مشکل پابرجاست. این مسیر، مسیر خطرناکی است و به بانک مرکزی توصیه می کنم به اولویت های کشور توجه بیشتری بکند، نمی شود فوتبال را بلاتکلیف گذاشت و باید مشکل ارزی تیم ملی فوتبال را حل کرد.

او در حاشیه برگزاری افتتاحیه ششمین دوره فستیوال ملی فوتبال پایه گفت: برگزاری فستیوال ها کار درست و منطقی است که فدراسیون فوتبال با کمک هیئت های فوتبال سراسر کشور، اداره کل تربیت بدنی البرز و فرمانداری ساوجبلاغ  برگزار شد. ما بیش هزار بازیکن و استعداد زیر 10 تا 12  سال را  از سراسر کشور جمع آوری کردیم و توسط استعداد یاب ها و مسابقاتی که برگزار می شود بهترین ها را انتخاب کردیم.

او در مورد پیامدهای این فستیوال ها در کشور گفت: این کار یک پیامد دارد و باعث خواهد شد آینده فوتبال آسیا از آن ما باشد. اگر این روال و برگزاری این فستیوال ها ادامه داشته باشد مردم ما نسبت به آینده فوتبالمان و فرزندانشان امیدوارتر خواهند شد. ما به فوتبال پایه اهمیت می دهیم و باید این کار را توسعه بدهیم. مردم با فوتبال گلخانه ای موافق نیستند و اعتقاد دارند بعد از مدتی این نوع فوتبال به حالت سکون خواهد رسید و از بین خواهد رفت. با برگزار کردن این نوع فستیوال ها می توانیم آینده ی خوبی برای فوتبال کشورمان در بخش آقایان و بانوان بسازیم.

تاج در مورد عملکرد استعداد یاب ها در بخش بانوان گفت: در بخش بانوان در این فستیوال نزدیک به 500 نفر را از سرتاسر کشور در رده سنی زیر 10 تا 12 سال توسط استعداد یاب ها شناسایی کردیم و این ها به عنوان منتخب استان خودشان در اینجا حضور دارند. در این فستیوال تیم های ملی پایه از بین این افراد منتخب تشکیل خواهد شد. این بازیکنانی که شما اینجا می بینید بازیکنان فردای فوتبال و تیم ملی ما خواهند بود.

او در مورد بازگشت کی روش گفت:کارلوس کی روش در حال انجام دادن کارش است و من نیز از این موضوع بسیار خوشحال هستم.


بیشتر بخوانید:

تاج: از قانون منع حضور بازنشسته‌ها تمکین می‌کنم

روز جهانی طلبکار/ وساطت تاج برای رضایت از دایی/ ناگفته‌های سید جلال از داستان حذفش از تیم ملی

ماجرای حاشیه‌های فغانی در جام جهانی از زبان تاج +فیلم


انتهای پیام/

صحبت های مهدی تاج در حاشیه فستیوال فوتبال پایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
لابداين همه بيمارارزلازم دواوداروومشكلات معيشتي مردم راول كنيم بچسبيم به اين كه اقاي تاج ودارودسته اش هوس خارج گردي زده به مخش برواقاخجالت بكش
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۰:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
الان کار شما اولویت داره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
درود بر تیم ملی ایران
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
حتی یک سنت نباید خرج تیم ملی فوتبال بشود
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
حتی یک سنت نباید خرج تیم ملی فوتبال بشود
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
تیم ملی فوتبال چه خاصیتی برای کشور دارد که این همه برایش هزینه شود این هزینه ها در این شرایط سخت باید در جاهای ضروری هزینه شود نه تفریح وسرگرمی ی عده جوان بی درد وراحت طلب حیف برای این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
آخه این تیم ملی چه بدری برای ملت دارد . لابد برای بعضیها که خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
با تیمهای ملی بازی ارزی نکنید ابروی ایران میرود....
آخرین اخبار