شجری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمبود مواد اولیه برای تولید کفش دست‌دوز/ افزايش ۲۰ درصدی قيمت كفش در بازار

رئیس اتحادیه کفاشان دستدوز، گفت: قیمت کفش‌های دست دوز در بازار بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت یافته است.

کمبود مواد اولیه برای تولید کفش دست‌دوز/ افزايش ۲۰ درصدی قيمت كفش در بازاررسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دستدوز، در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قیمت کفش‌های دست دوز در بازار به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و دستمزد بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت یافته است.

شجری، با اشاره به اینکه گرانی در واحد‌های توزیع ورود نکرده و بیشتر بخش تولید را در برگرفته است، تصریح کرد: با توجه به آنکه برخی مواد اولیه تحت تأثیر تحریم قرار گرفته‌اند رکود بازار را اشباع کرده است.

وی، تأکید کرد: البته در شرایط کنونی بازار توانسته‌ایم مایحتاج مردم را تأمین کنیم، اما باید برخی از مشکلات در این صنعت حل شود.


بیشتربخوانید: تب قاچاق لوازم‌التحریر داغ‌تر شد!/ ایجاد 60 هزار فرصت شغلی با خرید لوازم‌التحریر ایرانی 


رئیس اتحادیه کفاشان دستدوز، با بیان اینکه توقف واردات مواد اولیه ساخت کفش مشکلاتی را برای تولیدکننده به‌وجود آورده است، اظهار کرد: تولیدکننده کفش در این بازار همچنان با مشکلاتی دست به گریبان است و مشکلات در این صنف نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این مقام مسئول، گفت: امیدواریم دولت با رفع موانع تولید، تأمین مواد اولیه و ارائه تسهیلات بانکی هرچه سریعترمشکل تولیدکنندگان کفش دست‌دوز را مرتفع کند.

انتهای پیام/

افزایش قیمت کفش‌های دست دوز در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار