زنوزی: باشگاه تراکتورسازی منتظر جواب رضاییان نمی ماند/ تبرئه ترابی حدس و گمان رسانه هاست

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: رضاییان به پیشنهاد ما جواب نداده است و موضوع جذب این بازیکن را پیگیری نمی کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه تراکتورسازی  به دنبال جذب رامین رضاییان است و حتی پیشنهاد خوبی به این بازیکن داد اما  به نظر می رسد که او قصد حضور در این تیم تبریزی را ندارد و تا این لحظه جواب مشخصی نداده است. 

مصطفی موسوی زنوزی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما پیشنهادها و شرایط باشگاه را به رضاییان اعلام کردیم اما او تا این لحظه جوابی نداده است بنابراین دیگر موضوع جذب این بازیکن را پیگیری نمی کنیم و امیدواریم او به تیم مدنظرش بپیوندد. 

او ادامه داد:رضاییان بازیکن خوب و توانمندی است و ما هم تمایل به جذب این بازیکن داریم اما او پاسخی به پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی نداده است تا برای انتقالش اقدامات لازم را انجام بدهیم. 

موسوی زنوزی درباره وضعیت جذب یک مدافع خارجی بیان کرد: ایمان سلیمی بازیکن خوبی است و او را در پست مدافع جذب کردیم و اگر این بازیکن مدنظر توشاک باشد به طور حتم در بازی های بعدی در ترکیب تیم قرار می گیرد. ما به دنبال جذب یک مدافع خوب خارجی هستیم اما باید شرایطش فراهم شود تا بتوانیم بازیکن مطرحی را به خدمت بگیریم. در حال حاضر بحثی درباره جذب یک مدافع خارجی در باشگاه مطرح نیست. 

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال تبرئه مهدی ترابی تصریح کرد: من هم از طریق رسانه ها این موضوع را شنیدم اما برخی از افراد حدس و گمان خود را مطرح کردند که ترابی تبرئه می شود. درحال حاضر رای نهایی ترابی به باشگاه اعلام نشده است و تا زمانی که کمیته تعیین وضعیت حکم را صادر نکند در این باره باشگاه تراکتورسازی اعلام موضع نمی کند. در صورتی که رای به ضرر باشگاه صادر شود در آن صورت اعاده حیثیت می کنیم و از حق باشگاه دفاع خواهیم کرد. 

خواستار تغییر زمان بازی جام حذفی شدیم 

او در پایان درباره درخواست تغییر زمان بازی جام حذفی تصریح کرد: ما چند روز پیش  طی نامه ای درخواست تغییر  یک روزه زمان بازی جام حذفی   به سازمان لیگ دادیم و منتظر پاسخ نهایی هستیم. با توجه به اینکه 3 بازیکن ملی پوش ما روز 21 شهریور ماه به ایران باز می گردند و کمتر از 72 ساعت تا شروع بازی حذفی ما فرصت استراحت دارند بنابراین خواستار تغییر زمان بازی جام حذفی شدیم و امیدواریم سازمان لیگ با درخواست ما موافقت کنند. 


بیشتر بخوانید: 

دوئل پرهیجان باشگاه تراکتورسازی و ترابی

واکنش باشگاه تراکتورسازی به پیشنهاد مجدد به رضاییان

درودگر : مهدی ترابی با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بسته است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار