تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

کمپانی‌های سازنده عنوان Shadow of the Tomb Raider تریلری جدید از آن منتشر کردند که گیم‌پلی هیجان‌انگیز این عنوان را نشان می‌دهد.

تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کسانی که به دنبال یک بازی سراسر هیجان و رازهای مخفی در طول داستان آن می‌گردند، حتما بازی ماجراجویانه Tomb Raider را امتحان کرده‌اند. این فرنچایز توسعه یافته توسط کمپانی Eidos Montreal از PS One شروع به کار کرد و از همان موقع به دلیل رازآلود بودن خود و همراه بودن آن با صحنه‌های اکشن و تیراندازی طرفداران زیادی داشته است. این فرنچایز از سال 2013 برای کنسول PS3 بازسازی شد و داستانی دیگر را دنبال کرد که در طول داستان شخصیت اصلی آن، Lara Croft شخصیتی تشنه علم شد که سعی داشت با کشف قبرهای مختلف در لوکیشن‌های گوناگون علم خود را افزایش دهد و در این راه با شخصیت‌های منفی که آن‌ها هم به دنبال کشف رازهای آن قبرها هستند مقابله کند.

کمپانی Square Enix به همراه دو کمپانی توسعه دهنده آن یعنی Eidos Montreal و Crystal Dynamics به تازگی تریلری جدید از Shadow of the Tomb Raider، عنوان جدید سری بازی‌های Tomb Raider منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد این کمپانی‌ها گیم‌پلی بازی را سراسر هیجان‌انگیز و دارای درگیری‌های متعدد کرده‌اند. علاقمندان به این عنوان مدت زیادی است که منتظر آن هستند و حالا باید گفت که این انتظار چندان بی ثمر نبوده است. چیزی که از تریلر جدید بازی می‌شود دریافت این است که سازندگان این بازی کمی به بار هیجان آن به کمک مراحل مخفی کاری و حتی استتار در جنگل افزوده‌اند. با یکی شدن لارا کرافت با جنگل می‌توان این انتظار را هم داشت که در چندین قسمت از داستان بازی، این شخصیت با حیوانات جنگل رو در رو شود و مأموریت بازی کننده این خواهد بود که آن‌ها را از پا درآورد.

در نهایت باید گفت که این بازی از ابتدای آغاز به کار خود همیشه هیجان خاصی را برای گیمرها داشته است چه کسانی که عنوان PS One آن را بازی کرده‌اند و چه آن‌ها که نسخه آخر آن را روی PS4 تجربه کرده‌اند. گفتنی است، Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) برای کنسول‌های خانگی PS4 و Xbox One و رایانه‌های ویندوزی عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر سینماتیک تازه منتشر شده از Shadow of the Tomb Raider را که با هیجان و داستان خاصی طراحی شده است، مشاهده کنید.

انتهای پیام/

جدیدترین تریلر Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار