تریلرهای جدید و سینمایی عنوان Spider-Man را ببینید +فیلم

شرکت سونی در آستانه عرضه عنوان اسپایدرمن برای PS4، دو تریلر جدید از این بازی منتشر کرد.

تریلرهای جدید و سینمایی عنوان Spider-Man را ببینید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سونی مدت‌هاست که سرمایه گذاری‌های سنگینی بر روی کنسول پلی استیشن 4 خود انجام می‌دهد و این سرمایه گذاری ها عمدتا شامل سفارش ساخت عناوین بزرگ و قدرتمند می‌شود.

سال گذشته شرکت سونی عناوین انحصاری بسیاری جذابی از جمله Uncharted: The Lost Legacy، God of War و Horizon: Zero Dawn بودیم که برخی از آنها در سال جاری راهی بازار شدند و با فروش بسیار خوب، موفقیت مالی خارق‌العاده ای برای مسئولان سونی به همراه داشتند.

حال یکی از عناوین دیگری که شرکت سونی با همکاری توسعه دهنگان دیگر ساخته و آن را تا چند روز آینده راهی بازار می‌کند، عنوان Spider-Man است.

مرد عنکبوتی یکی از داستان‌های مصور پرطرفدار است که حق استفاده آن از سال‌ها پیش توسط استودیو مارول خریداری شده است. حال سونی پس از گذشت چند سال عنوان ویدئوگیم جدید این کامیک را ساخته عرضه خواهد کرد.

گفتنی است که در آستانه عرضه عنوان Spider-Man دو ویدئوی حماسی و دیدنی به عنوان تریلر رسمی آن منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. همچنین تاریخ دقیق عرضه این بازی نیز 16 شهریورماه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: اینستاگرام برنامه مجزا برای خرید و فروش خواهد ساخت 


انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Spider-Man +فیلم

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار