اجرای رزمایش سپاهیان محمدرسول ا... (ص) با در منطقه مرزی تربت جام + تصاویر

رزمایش و همایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول ا... (ص) با شرکت نیرو‌های بسیجی و ارزشی شیعه و اهل سنت ۱۲گردان بیت المقدس وکوثربا موفقیت در منطقه عمومی و مرزی تربت جام اجراشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سردار گرمه‌ای یادگار دفاع مقدس درجمع نیرو‌های شرکت کننده در رزمایش عاشورائیان سپاهیان محمد (ص) گفت:: نظام اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است ودراین مدت کار‌های بزرگی انجام گرفته و مهمترین آن دست رد بر سینه ابرقدرت‌ها، زورمداران و صاحبان زر و تزویر بوده است.

وی افزود:امروز نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان، و ایثارجانبازان و آزادگان و جوانان مومن و انقلابی در دنیا عزت پیدا کرده است وملت قهرمان ایران در تمام صحنه هاخوب درخشیده و در میدان فضیلت‌ها از هم سبقت می‌گیرند.
 
اجرای رزمایش سپاهیان محمدرسول ا... (ص) با در منطقه مرزی تربت جام + تصاویر
این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنان با تمام وجود برای نابودی نظام اسلامی ورود کرده و با وجود رهبری هوشمندانه و پشتوانه مردمی نتوانسته به اهداف شوم خودبرسد.

گرمه‌ای خاطرنشان کرد:دشمن زیربنای اقتصادی کشور را هدف گرفته و ما معتقدیم ارز‌های بیگانه از زندگی اقتصادی مردم پاک می‌شود واز سلطه دلار نجات خواهیم یافت.

وی تاکید کرد:دولتمردان بایدبر اساس اقتصادمقاومتی وضعیت اقتصادی کشور را مقاوم سازی کندو مردم با صبر و مقاومت و حضور در صحنه با سربلندی بحران را پشت سر بگذاریم.

سردار گرمه‌ای گفت:دولتمردان برای رضایت مردم تلاش کند و همه بایددست در دست هم دهیم تا کشور از این بحران‌ها به خوبی و با اقتدار عبور کند.
 
اجرای رزمایش سپاهیان محمدرسول ا... (ص) با در منطقه مرزی تربت جام + تصاویر
 
 فرمانده رزمایش عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) هم در ادامه  گفت:رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول ا۰۰۰ (ص) در تربت جام به استعداد ۱۲گردان از بسیجیان شیعه و اهل سنت بیت المقدس و کوثر به مدت دو روز در منطقه عمومی و مرزی تربت جام با موفقیت اجرا و به اهداف رزمایش دست یافت.

سرهنگ ابوطالب جوان افزود:رزمایش با اهداف بیعت مجدد بسیجیان شیعه و اهل سنت بامکتب امام حسین (ع)، رهبرکبیر انقلاب، مقام معظم رهبری، شهدا، آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد آمادگی نیرو‌های بسیجی و ارزشی برای مقابله با تهدیدات دشمن، خنثی کردن جنگ روانی استکبار جهانی وبالا بردن روحیه بسیجیان برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن از جمله اهداف رزمایش است.

اجرای رزمایش سپاهیان محمدرسول ا... (ص) با در منطقه مرزی تربت جام + تصاویر
وی تصریح کرد: بسیجیان شرکت کننده در رزمایش در مدت دو روز آموزش‌های لازم نظامی را فرا گرفتند ودر پایان نمایش پیاده روی با شرکت عاشورائیان در سطح شهر برگزار گردید.

انتهای پیام//ز. ج
 
 
برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار