تبیین اندیشه اقتصاد مقاومتی با برگزاری رزمایش شیفت ایثار

دومین رزمایش محمد رسول‌الله (ص) با عنوان «شیفت ایثار» و با هدف آمادگی و ایستادگی در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمنان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این رزمایش با بیان اینکه همت و مشارکت همگانی جامعه کارگری استان اردبیل در این رزمایش بسیار مهم است، گفت: کارگران و کارفرمایان در هر لحظه در عرصه نبرد اقتصادی هستند و با تمام توان برای ارتقا و پیشرفت اقتصاد کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارگران با تلاش خود شعار بسیجی بودن را در عمل نشان می‌دهند، افزود: اتحاد جامعه در بحث اقتصاد نیاز بزرگ ما است و در همین راستا رزمایش شیفت ایثار نمونه بسیار خوبی از این موضوع است.

سرهنگ منوچهری مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با بیان اینکه این رزمایش با هدف تبیین اندیشه اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، تصریح کرد: رزمایش شیفت ایثار همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار شد که در این رزمایش کارگران یک شیفت کاری بیشتر با ایثار به طور رایگان کار می‌کنند تا عزم خود را برای مبارزه در عرصه جهادی نشان دهند.

سرهنگ ایمانعلی لطفی رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: از این که امروز شاهد فعالیت واحد‌های تولیدی در اردبیل هستیم خوشحالیم؛ چراکه در این کارخانه‌ها بسیاری از جوانان فارغ‌التحصیل مشغول هستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس با درس ایثار و شجاعت، پیروزی بزرگی را برای کشورمان رقم زدند، تاکید کرد: بی‌شک امروز نیز با همین محور مشکلات پیش روی اقتصاد حل شده و به توسعه دست خواهیم یافت.

گفتنی است در قالب رزمایش شیفت ایثار جمعی از مدیران بسیجی استان اردبیل از چندین کارخانه و واحد تولیدی استان بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی

 

شیفت ایثار برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار